Love my kidz Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 Plutselig får jeg det for meg at Mia er så fint. Men vil ha mellomnavn. Egne forslag er: Mia Madelen Mia Charlotte Mia Victoria Mia Ulrikke Mia Kristine Mia Henriette Mia Louise Mia Martine Mia Karoline Mia Cecilie Mia Celine Mia Ingeborg (Ingeborg etter min kjære bestemor) Mia Isabel Mia Cathrin Mia Margrethe Mia Renate Flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetstappe Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Mia Helen er det fineste navnet jeg vet om:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma-i Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 Mia Charlotte Mia Katrine Mia Alvhilde Mia Anette Mia Fredrikke Mia Victoria Mia Rebekka Mia Elizabeth Mia Susanne Mia Othilie Mia Bertine Mia Bettina Mia Belinda Mia Eloise Mia Sofie Mia Katinka Mia Constance Mia Katarina Mia Katrine Mia Andrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 Mia Henrikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. desember 2006 #5 Del Skrevet 13. desember 2006 Av dine forslag synes jeg Mia Ulrikke og Mia Kristine høres best ut. Andre: Mia Fredrikke Mia Pernille Mia Nathilde Mia Cornelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 14. desember 2006 Takk for innkomne forslag=) Går fortsatt og grubler, har jo good tid jeg da. Vet heller ikke hva slags kjønn det blir ennå. Tenker like mye på guttenavn altså selv om det ikke kommer frem akkurat her. Har en fin liste med mange guttenavn liggende. Kommer ikke til å klare å bestemme meg før jeg VET hva det blir, selv om jeg kanskje må vente til fødselen. Handler jo litt om hva som passer til babyens personlighet også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Mia Bella Inspirert av nicket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #8 Del Skrevet 21. desember 2006 Mia Oline Mia Pernille Mia Aurora Mia Elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**to engler** Skrevet 21. desember 2006 #9 Del Skrevet 21. desember 2006 hei og god jul:) ingeborg maria het min oldemor-verdens snilleste dame,så derfor heter datteren vår maria isabell, her har du noen forslag..som du ser liker jeg godt navn som slutter på "a" mia ingeborg mia maria mia isabell mia kamilla mia helena mia celina mia viktoria mia isabella mia gabrille mia gabriella mia lovise mia chantelle mia helen mia helene mia mari mia ....kommer ikke på flere i farten.. noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå