Gå til innhold

Har vært en tur på Riksen:

Anbefalte innlegg

Har kjent så utrolig lite liv det siste døgnet! Vi bestemte oss derfor for å ringe høre med de. Jordmor ville vi skulle komme med en gang! Fikk på registrering av hjerte og rier..Satt med dette en halvtimes tid.... . Alt er heldigvis i skjønneste orden med jenta vår.. Jordmor sjekket også urin (litt protein, men ikke farlig), og blodtrykk (var bra). Hun sjekket hode hennes og det er ganske godt festet nå! Hun sjekket også modning, og livmorhalsen var flat og myk.., men ikke tegn til åpning, hadde det vært litt åpning ville hun ha strippet meg, men den gang ei ;(((((( Så de menssmertene/sammentrekningene jeg har hatt i 3 døgn er såkalte maserier som ikke fører noen steds hen!!

Det aller viktigste er at jenta i magen har det bra....

Klem i natten ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7444668-har-v%C3%A6rt-en-tur-p%C3%A5-riksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å få sjekket at alt er i orden med babyen. Flat og myk livmorhals er jo også noe å glede seg over. Nå er det ikke lenge igjen, Popkind!

Hver gang jeg leser nicket ditt leser jeg Popkind Sovetid, men nå ser jeg at du er våken midt på natten...

så bra hun har det bra!! deilig å få bekreftelse på det! de mensgreiene har sikkert modnet deg litt hvertfall, selvc om de ikke har lagd åpning.............?...

lurer på om jeg har åpning.....jaja..

synes du fortjener å føde nå, jeg, pop

men hvem skal ta seg av fødelisten da....? kanskje det er derfor hun ikke kommer hehe..

;)

Annonse

Nå er det jo ikke lenge igjen til de evt setter deg igang vel!!?? Det er jo to uker over på mandag - men vet jo ikke hvor lenge de venter på riksen da..

Får håpe hun kan finne på å komme ut før den tid i hvert fall, men bra å høre at hun har det bra inni der :) (Tydeligvis for bra siden hun vil bli der)

Uff, nå synes jeg litt synd på deg.. nå fortjener både du og babyen å få hilse på hverandre!!

Synes du er superflink, jeg, for du klager jo ikke engang! (i hvertfall veldig moderat klaging på deg, hihi)

*roper på popkindjenta: kom uuuuuut, lille venn*

Stor, stor klem!!!

Takk, jenter - Må innrømme dette tar på mentalt! Er ganske nedstemt selvom jeg vet dette er like normalt som å føde både før og etter termin. Man har liksom stilt seg inn på en dato.. Jordmor på Riksen sa de antagelig skulle gå bort fra 1 eksakt dato... Heller en terminperiode fra og til... Dette høres bedre ut, spør du meg....

og, Minmai: Jeg endret litt på nicket slik at du ikke tror jeg har sovetid hele tiden.... hehe....

ja...jeg har sett terminmåneden som terminen min..iom at termindatoen bare er datoen midt i den måneden det er vanlig å føde (to uker før, to uker etter)..men like dritt å gå over i siste uka i terminmåneden likevel...heheHEHEEEE ¤veeldig hjertelig latter..eller ikke¤

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...