Gå til innhold

Skjønnhetstips-liste;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det som føler seg vel hele svangerskapet gjennom, uten kviser, dårlig humør, fett hår, ja, you name it! Tenkte kanskje vi kunne lage en liste med våre egne tips, kanskje til nytte for andre?

Tipsene kan være billige eller gratis også=)

Kom igjen, jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter litt med kviser, jeg:(

Bruker Basiron 5% og føler at det tørker ut og trekker seg inn i huden.(En tube koster 100,-, tipper den varer i 1.5-2 mnd ved daglig bruk-den er hvertfall drøy!)

Mot sopp:

Biola naturell yoghurt, gni inn der nede et par ganger om dagen om du merker antydninger til dritten, og ta på et truseinnlegg! Funker nesten like bra som Canesten, man blir ikke immun og det er billig!

Kommer ikke på mer nå (kanskje derfor jeg starta en tråd?;-)

Skrevet

Super tråd! Denne skal jeg bruke flittig når jeg kommer på noe!

Hard, treg eller løs mage: LEPICOL. Et fiberprodukt som hjelper å regulere magen. - Koster 169,- for en boks, og denne varer leeeenge. 2 tsk. hver dag holder massevis. - Og det er fritt for legemidler og andre stoffer som kan påvirke tarmen!

Kvisete hud/ uren: Drikk masse vann! - minimum 8-9 glass om dagen. Vi flyr jo på do hele tiden likevel, så om vi må fly en ekstra gang så er det vel likegyldig det!

Kvisete hud: Silicea Gel. Fåes på helsekost eller bandagist. Ikke et legemiddel, men den tørker ut huden, så vann er beste alternativt.

Dårlig humør: Ta en tur på kranglesidene her.. Latterlig morsomt noen ganger hvordan folk hisser seg opp over bagateller!

Dårlig humør: Se på Americas funniest home videos. Jeg ler meg skakk hver gang! Eller ta en tur innom www.Youtube.com og søk opp morsomme klipp! Garantert en vinner om du har den humoren.

Det var alt for denne gangen.

Skrevet

til alle dere med svangerskapskviser..husk på at huden trenger fukt likevel da. bruker en for masse mot kvisene tørker en ut huden, og den produserer mer fett! Jeg endte opp med besøk til hudpleier, med en hud som var så uttørket at den ble rød og flassete. Men hudpleier besøket var verd pengene det. Deili å unne seg lit luksus nåe en går her med stor mage!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...