Gå til innhold

vært takknemmelig for svar;)

Anbefalte innlegg

er smertene etter Keisersnitt så jævlig som der sier?

vet det er forskjellig fra person til person, men bare lurer:O)

søstra mi tok silikon for en uke siden, og hun sa det var helt JÆVELIG og ville heller gått igjennom 3fødsler!

KS virker jo verre enn silikon............................ :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7444435-v%C3%A6rt-takknemmelig-for-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri tatt silikon da, men to ks...

Det er litt vondt etterpå, har jo et litt ubehagelig arr og må ta litt hensyn til det. Men det er ikke sinnsykt vondt, får smertestillende og går over etter noen dager. Er slakk en stund etterpå, men ellers er det ikke så avsindig vondt, nei.

Som du sier, det er forskjeller. Jeg har to hasteks, mistet mye blod spesielt første gang, så den var verre enn sist gang. Besøkte ei venninne med planlagt ks, hun var "fin i farten" relativt raskt.

Neida jeg syns ikke de smertene i såret etterpå var noe .Rett etter operasjonen får man morfin fordi man er nyoperert, det tar smertene.Jeg ble veldig fort pigg, kunne stå opp samme dag som snittet ble utført faktisk.Har hørt mange andre si det samme.Syns ovehodet ikke keisersnitt er noe å grue seg til i forhold til vanlig fødsel.Har nemlig født vanlig og DET var smertefullt det!

Helt enig med innlegget ovenfor. Ikke smertefullt i det hele tatt. Fikk det jeg hadde behov for av smertestillende. Etter den tredje dagen hadde jeg ikke behov for mer. Jeg har hatt to vanlige fødsler og jeg kan skrive under på at det er smertefullt. Keisersnitt er ingeting å grue seg til sammenlignet med vanlig fødsel.

hei.

skal ikke gjøre sånn at noen gruer seg for det er DEFINITIVT verdt det, men jeg har hatt veldig mye smerter, men nå har jeg også veldig mye rygg og hofte problemer så det har nok forverret det litt. Men håper snart smertene gir seg, men når jeg ser på det vakre som kommet ut av det, bryr jeg meg ikke, så ikke gru det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...