mamma til 3:-) Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som har noen gode forslag til mellomnavn? Hva er finest av Celina og Celine forresten? Klarer ikke helt å bestemme oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes Celina er finere enn Celine. Celina Nikoline Celina Kristine Celina Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg liker Celina best. Celina Elisabeth Celina Margrethe Celina Alvilde Celina Mathilde Celina Kristiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 Celina Isabell Celina Evelin Celina Kristin (Kristiiiin) Celina Louise Celina Mariell Celina Mathilde Celina Olivia Celina Sofi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 3:-) Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Tusen takk, har skrevet ned noen på lista vår! Flere som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg liker Celina best. Celina Madelen, Celina Isabel og Celina Irmelin synes jeg klinger fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Middelfart eller Dion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #8 Del Skrevet 17. desember 2006 Tror jeg liker Celine bedre enn Celina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 17. desember 2006 #9 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg syns Celine er finest! Celine Aurora Celine Maria Celine Helena Celina Andrea Celina Amanda Celine Kristina Celina Elise Celina Johanne Celina Emilie Celina Nathalie Celina Marie Celina Hermine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå