<3mamma22<3 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Er 16uker på vei, og veldig spent på hva jeg får:O) -ikke kastet opp,kun brekninger. -vært suuuper trøtt og sliten,men det har begynt og gitt seg nå. -Elsker salt og surt godteri og brus. -spiser masse frukt. -har lav mage,den begynner og ESE ut;) -FETT HÅR og hud (noe jeg aldri har hatt før) -Helt lys urin.. -og nesten ikke matlyst!! vært glad om noen kunne tippa:O) klem
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 hehe, høres nesten ut som meg det der og jeg har en liten jente i magen.. er snart 17 uker på vei jeg da:)
<3mamma22<3 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2006 hei:) gratulerer så mye;) har du fått vite kjønn alt? jeg ringte til VOLVAT for og høre om de hadde en time til meg, slik at jeg kunne se kjønnet, men de sa at det har vi ikke mulighet til og se før i uke 25:( men det må jo være tull, for jeg venter jo på innkallelse fra sykehuset og det kommer jo mellom uke 16-19 har jeg hørt? lykke til med fødsel og alt;)
<3mamma22<3 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2006 oi, den meldingen nederst var til deg:o) la seg litt feil.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå