Gå til innhold

kordan ska man klare å få ungan å sove i egen seng?

Anbefalte innlegg

D e næssn som dæm lukte når vi kommer å legg oss, da våkne dæm, å gir sæj ikke før vi tar dæm opp i sænga lamme oss.

selv om dæm sovne av, så nøtte d ikke lægge dæm tilbake i sænga si, da hyle dæm til vi tar dæm tilbake.. hehe, æ trur vi har klart å sjæmme dæm bort allerede, sell om dæm sa på sykehuse at d går ikke ann å sjemme bort så små barn.. men æ trur pinade at d e d vi har gjort me å ha dæm i sænga vårres..

ka ska man finne på for å lure dæm til å sove for sæj sjøl?

Fortsetter under...

hehe, merkelige greier d dær iallefall. har prøvd å spille musikk til dæm, d nøtte heller ikke.. men dæm sover aleina på rommet i sin egen seng, helt til vi å ska legge oss...

Eg e ingen ekspert, har jo ikkje fått ut babyen min endå, men tar sjansen på å svare likevel ;-). Du sie jo at skulle tru dei lukte når dåkke komme å legge dåkke, og det e mulig de gjør. Det blir jo sagt at babysenga skal stå nærmare pappaen enn mammaen fordi mamma lukta melk. Og det samme når en skal venne av med amming - det e visst faren som bør stå opp de nettene, for han lukta ikkje mat, samtidig som ungane e trygge fordi det e npken der når de våkna. Uansett - kanskje sovna de igjen el ikkje våkna hvis sengetøyet til babyane lukta mamma/pappa?? El om de har en klut el nåkke med lukta dåkkes på som de kan få inntil seg?? Eine svigerinna mi har jaffal vært opptatt av det luktgreiene - nevøen vår på 3,5 mnd skulle sove hos oss og då hadde ho med hans eget sengtøy sånna t det skulle ha ei vant lukt. Om det va det som gjorde at han sov heile natta kankje eg vite sikkert, men han gjorde jaffal det :-).

Ikkje veit eg - e som sagt heilt uten erfaring, men det va no nåkken tanka!! Masse lykke til med babyane!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...