fru <3 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Det har jeg kjøpt i dag, lussekattene blir garantert gule her hos oss. Bør spises med andakt siden de inneholder verdens dyreste krydder. I min oppskrift skal det være 2 gram!! Men der går grensen altså, 1 gram får holde. Tror jeg skal slå meg på krokusdyrking og safransalg. mhrf....
Gummelillan Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Himmel?! Røska med meg tre pakker da jeg handlet i Sverige sist jeg. Satser på at det ikke var så fyrt der, for jeg brukte bare en pakke (1 gram) og de ble både gule og fine ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Røska med meg to pk i sverige i kveld, til 13,50 pr stk!!!
fru <3 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 Utrolig så mye det skal koste på apoteket da, jeg ante i grunn "ugler i mosen" da jeg så at prislappen på gurkemeien deres var nesten 90 kr!! I et litt større glass enn på butikken liksom, til nesten tidobbel pris, makan!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Kjære tid, det var da ikke snaut heller.........Neste år stikker jeg til Sverige og handler for deg fru<3..........så sender jeg i posten:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Jeg kjøpte mine på apoteket men i sverige....
fru <3 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2006 Tusen takk for tilbudet!! Kanskje jeg kjører ned med 7 seteren og kjøper noen hundre kilo, stiller meg opp på torget i Ålesund og i de andre Mørebyene og seller dem litt billigere enn apotekene gjør...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 He he he, da må dere komme innom her da:-))) Kanskje svigermor kan bli med deg også - altså min;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 jeg har bakt 24 lussekatter, de er så gule og fine atte, men gurkemeien gjorde susen... kosta rett og slett ingenting, men de er fine likevel... he he litt av ei husmor : regal sine ferdigboller med gurkemeie oppi, og vips så ble det dritgode og gule og fine lussekatter.... jeg kjenner at jeg er fornøyd med meg selv. Kan dere kjøpe litt lakris til meg i sverige, for jeg trenger ikke safran... :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Hehe... Klatten skal bli handelsreisende med safran ;-))) Land og strand rundt med saffran-kjærra si!!!! Ler meg ihjel....
fru <3 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2006 Ny næringsvei dette her... Har god plass til svigermor også jeg! Gult er kult liksom! Nei nå er det natt her hos meg! Drøm søtt jenter!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Sove godt fru<3:-)) drømme fine gule drømmer:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Selvfølgelig kan vi det!!! Og du, regal er en strålende kjekk "ting":-))
ettbarnsmammaen Skrevet 13. desember 2006 #15 Skrevet 13. desember 2006 Alvorlig talt, Babyonboard!!! Nå vil du også ha oss til å tro at du har fått dilla på lakris! En kan jo få så mange slags diller.... Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?
Superlis Skrevet 13. desember 2006 #16 Skrevet 13. desember 2006 Himmel for en pris!!!! Jeg leitet i et par butikker fant selvsagt ikke,og har dermed bakt vanlige boller i dag..de ble gode alikevel. Så herved bestiller jeg litt safran til neste år!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå