Gå til innhold

Hvordan er konsistensen på sæden til mennene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp fått påvist at mannen min har få spermier- mest væske-----og han har VELDIG utvannet sæd.............det renner....har stussa litt på dette før- men vet ikke om det har noen sammenheng. Har hørt at tynn sæd eller veldig seig sæd kan være dumt....at det bør være en mellomting..........

Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. konsistensen? skal vi se... må finne noe å sammenligne med først da.... sæden er vell som uhm..... muligens som varm sjokoladeglasur før den tørker.-... den renner, men den renner sent liksom..... ikke sånn yrsent, ikke opfatt sjokoladeglassuren som en tykk glasur, men en litt tynn en..... vanskelig spørsmål gitt!

Skrevet

Hehe...ja....det var kanskje det. Bra beskrivelse hvertfall...haha- sjokoladeglasur- hmm fikk ikke så lyst på det akkurat nå....

Vel.....her er det rennende som ublanda saft......

Skrevet

ojj.... ja da er den nok litt tynn ja. Håper dere får ordnet det på en eller annen måte... han må forsøke å ta sink, og skylle ballene i kaldt vann. det skal visst hjelpe.

Skrevet

hehe =) det var jammen med godt forklart!!! :o) hadde ikke kommet på det selv, men vil også sammenligne det som tynn sjokoladeglassur nå som du sier det

Skrevet

sånn er det på min mann også.. veldig tyntflytende.. og bra blankt.men han har da en sønn på 5 og har faktsk klart å gjøre meg gravid 2 ganger;)

det at jeg har mistet begge er ikke akkurat han sin feil.

Skrevet

ja hva annet kunne jeg si da? ;-) måtte jo komme på noe å sammenligne det med. tenkte litt på vaffelrøre også,(litt tykk en) men ble ikke helt riktig....

kom bare på matvarer jeg gitt

Skrevet

Dette kan jo bli en morsom trå...............;)

Ja han tar sink.....kanskje han skal begynne med litt kaldt vann også- visste ikke at det kunne hjelpe.

Skrevet

Hahahaha... spurte nettopp typen hva han ville samenligne konsistensen på sæden sin med...

Motorolje!!!!!!!!

Skrevet

hahahaha !! den var bra never

Skrevet

...litt tynnflytende melis kanskje??? Ikke sånn helt fast ...

ugh.. dette ble egentlig litt ekkelt.. hehe

Skrevet

Enig med den! Og sjokoladeglasur.. Motorolje var festlig, hehe;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...