Gå til innhold

Til dere som fikk "mens" i starten på svangerskapet!! HJEEELP


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette???

Er forferdelig usikker nå!

Tempen sank rett før tanta kom. Men det varte bare et par dager.. Kom friskt blod kom det også..

Men i dag holdt jeg på å kaste opp (noe jeg forøvrig ALDRI gjør), har hatt litt halsbrann og kranglete mage..

 

1) Kan jeg være gravid selv om jeg blødde friskt blod?

2) Er det da "vanlig" at tempen synker?

 

Sitter her og lurer, uten grav.test hjemme.. Og får ikke tak i før tidligst i morgen kveld....

 

Vil heller høre at det ikke er sjans denne gangen, enn noe annet, hvis det er slik!

 

HJEEEEELP!!!!

 

Klem fra frk.anonym!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff stakkars deg!!

 

Jeg har dessverre ingen beroligende ord å komme med annet enn at jeg har hørt om flere som har hatt blødninger, men at det har gått greit.

Jeg vet ingenting om tempen.

Du kan også ha hormoner i kroppen i etterkant av en SA og dermed også være kvalm og alt det der. Så jeg har ingen svar til deg dessverre. Dette kan bety både det ene og det andre.

 

 

Du må ringe lege i morgen tidlig og få deg en time. evt kan du ringe legevakta nå om du er veldig urolig. Men det er vel lite de kan gjøre der annet enn å evt. gi deg et svar på at om alt er normalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) du kan være gravid selv om du har blødd friskt blod

2) dette med temping har jeg ikke stor greie på.

 

Det kan også være at syklusen din tuller litt med deg, ikke alle mensblødninger er like store.

 

Kvalmen kan ha mange årsaker, de fleste blir vel ikke kvalme med en gang (4uker på vei) men det finnes de av dem også.

 

Du kan også ha vært "gravid", uten at egget har festet seg, bare streifet borti, da kan du oppleve at hcg stiger og at du får gravidsymptomer, uten at du er gravid lenger, men siden blødningen var så liten, vil jeg ikke tro dette er tilfelle..

 

Du får ta en tur på apoteket og kjøpe en test om du lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...