Elvedatter Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Poden fikk høy feber i efta ( tenner tror jeg ) og jeg kunne ikke finne igjen måleren så da var det bare å sende min mor for å kjøpe ny. Hun kom tilbake med en panne måler og den fungerer kjempefint. Lynrask liten sak tok vel toppen 5 sek å måle tenker jeg. Den leser opp gradene og spiller en liten melodi så poden har noe å konsentrere seg om. Kjempe fin liten sak.
anonyn Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 det hørtes enkelt å greit ut. jeg bruker ett digitalt i rumpa, tror du ikke at det er mer nøyaktig enn panna?
Happy H Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 d hørtes jo kempe greit ut. Vi tar digitalt i rumpen, og snuppo e ikkje alltid like begeistret for d:)
Frøken Pimpernell Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Vi har til nå tatt det med digitalttremometer i rumpe, men han er ikke særlig glad for det ( og det skjønner jeg...) Så jeg tenkte på å kjøpe en slik man tar i ørene. Har ikke sett sånn pannemåler jeg.. Kanskje jeg skal kjøpe det istedet
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 har digitalt som vi tar i rumpa vi og. her bryr han seg ik så mye om det. ligger rolig og venter på at det piper.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har både et sånt digitalt til rompa og en sånn til øret.. Jeg husker ikke hvor jeg spurte etter et sånnt til panna en gang, men husker jeg fikk beskjed om da at de i rompa er de som er mest nøyaktige. Søstern min har en sånn til panna, syns det er kjekt med sånne til panna eller øret jeg da hvis man blir bekymret i løpe av natten og vil sjekke..
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Har et digitalt til rompa, og et sånt til panna. Bruker helst det i rumpa, for det er det som er mest riktig. Men bruker det til panna til å sjekke om feberen stiger eller synker, eller hvis han sover. Veldig greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå