Morango 29.05.2007 Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg liker navnet Julie av mange grunner. Og kunne gjerne tenke meg å sette det sammen med andre navn. Men de jentenavnene jeg har på lista mi passer ikke helt. Vil gjerne ha andres synspunkter. Julie som første fornavn eller som andre fornavn. Takk. Jeg må bare få litt inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Emma Julie Dina Julie Nora Julie Alva Julie Ada Julie Sigrid Julie Sanna Julie Julie Kristine Julie Viktoria Julie Martine Julie Madicken Julie Celine/Celina Julie Aurora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Kjenner ei som heter Anna Julie Kanskje går det ann å bruke: Julie Helena, Julie Kristina, Julie Kristin (Kristiiiin), Julie Minéa, Julie Madelen/Madeleine, Julie Sofi, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 Julie Fredrikke & Ane Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 Julie Helen Julie Hermine Julie Iselin Julie Linnea Julie Lovise Julie Malene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Julie Alexandra Julie Madelen Julie Helena Julie Isabel (a) Julie Irmelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå