Gå til innhold

Blir så forvirra og fortvilt av kjæresten min.. =\ (ikke et morsomt innlegg akkurat)

viktoria89

Anbefalte innlegg

Den ene dagen vil han flytte sammen slik at vi kan bo sammen når barnet kommer... den neste vil han; som han sa det idag "kanskje egentlig ta abort.."

Kom hjem derfra nå, har ikke hatt en bra dag sammen, og jeg er ganske fortvilt egentlig...

Jeg VET det ikke er lett...! JEG har også hatt sånne tanker iløpet av de ukene vi har visst at vi venter barn.. men vi har jo bestemt oss jo!!

jeg er klar over at å være 17 år og bli mamma og pappa ikke er ideelt... men ... åååh..

Jeg skjønner at det kommer mange tanker som må ut, og han sa at han ikke mente det "sånn", men hvor mange måter er det å mene det på da...???

Er 9 uker på vei, og det er ikke aktuelt for meg med abort nå.. =\

Fikk melding av han akkurat der han sa at håpet jeg ikke var for lei meg, at han bare hadde vært litt klønete til å formulere seg, og at han gledet seg like mye som meg, men jeg vet ikke hvor mye jeg klarer å tro på det akkurat idag.. Er litt for mye annet oppi hodet akkurat nå.. =\

Trengte bare å skrive av meg litt nå..Takk til de som gidder å lese..

Klem, Viktoria.

Fortsetter under...

Bare å skrive alt du føler for her det vettu =)

Høres ut som om han bare er litt usikker og redd, men det vil helt sikkert gå over når magen din begynner å vokse. Da skjønner han realiteten, og at det faktisk er en liten junior inni der. Han er nok bare en følsom gutt som har noen dårlige dager, og slik ordner seg.

Dette vil gå bra, snuppa. Lykke til og Gratulerer med graviditeten.

Klemmer

hei!

Han er nok bare forvirret, og ja, gutter har litt problemer med og formulere seg av og til. og så er det oss jenter da, som alltid skal "analysere" deres ikke så alltid heldige utsagn:p

Synes du er kjempe tøff, jeg, og jeg beundrer deg virkelig for modenhet og det at dere tar ansvar.

vent til ting har roet seg litt, det går nok bra.

Stol på mage følelsen:)

Kjempe masse lykke til!

-og hold oss oppdatert!

Takk for svar alle 3:)

Gikk og la meg ganske rett etter at jeg hadde skrevet her, men så ringte kjæresten min og ville at vi skulle *ordne opp* før vi sovna. Så vi fikk snakka en del, vi lå og snakka til klokka var 1 i natt faktisk..

Det er nok litt som dere sier, at det var litt mye, og at han rett og slett er litt redd og usikker...

Det bare gjorde så vondt siden han først sa noe og så snudde totalt rundt..

Tror jeg er ekstra var for det siden jeg har fått så dårlig respons fra pappa og ene broren min..Hvis dere ikke har lest det innlegget så kan jeg kort si at pappa er forbanna på grunn av graviditeten, og nekter å snakke med meg, og det samme med ene broren min... Eneste pappa har sagt "til" meg på over en uke (fortalte det for 10 dager siden) er via søsteren min at jeg kan hente julegaven min fra ham hos henne etter den 18. liksom...

Føler at det er nok av folk som er mot oss om vi ikke skal begynne å bli mot oss selv hvis dere skjønner...

Det hjalp å få sove litt på det og få snakke med han, selv om det fortsatt er litt vanskelig å tenke på synes jeg.. =\

Tusen takk for alle lykkeønskningene :)

Og takk gud for at bim finnes for å få *rast* av seg litt :)

Heisann!

Jeg ble 18 for en uke siden, og er 16 uker på vei. Så med alder er det ikke stor forskjell på oss..

Pappaen er ikke spessielt fornøyd, og det varierer stort sett hver dag..

Men vær klar over at det er mange tanker rundt det å få barn. Det kan hende han føler seg litt svak, for han vet at det i bunn og grunn er du som bestemmer om det blir et barn eller ikke. Det er også et barn dere skal ha ansvar for resten av livet!

Deror ville jeg gitt han litt tid til å fordøye det hele. Til og med menn som lenge har ønsket seg barn, og endelig skal bli far, får mange følelser når man først forstår at NÅ skjer det virkelig.

Jeg skjønner at du blir lei deg, sint, frustrert og egentlig alt.

Men prøv heller å ta litt vare på deg selv nå, gjør ting som gjør deg glad. Det verste du kan gjøre er å sitte å deppe.

Jeg er ganske sikker på at han kommer til å forandre mening, og begynne å glede seg, hvis du lar han få være litt i fred. Jeg vet selv hvor vanskelig det kan være, men det er absolutt verdt det!

Jeg ønsker deg alt mulig lykke til!

Å få barn er det beste som kan skje!

Annonse

Det ordner seg skal du se.

Jeg er forsåvidt bare en prøver, men har en fra før og jeg var bare 16 år da jeg fikk han.

Hvor gammel er pappaen?Gutter har nok en tendens til å lett få kalde føtter i starten.. De bærer ikke på den lille spira, så de kjenner kanskje ikke den "pappa" følelsen før magen begynner å vokse..

At pappan din er sinna er no are den første reaksjonen, og den går nok over etter hvert.Min mamma var akkurat lik, men hun hadde jo ikke noe annet valg en å godta det til slutt.

Skjønner og veldig godt at du blir frustrert og lei deg, har vært i akkurat samme situsjon selv, men det ordner seg til slutt :)

Masse lykke til videre!! :)

Det var rart å lese her, for du går igjennom mye av det samme som meg. Lå også våken i natt til ca kl ett, og snakka med kjæresten. Han er veldig usikker på hva han vil nemlig!

Men det virker som om dere kommer til å bli enige da=) så det går nok bra skal du se:)

Jeg og kjæresten har en ganske så komplisert situasjon nemlig, for tror ikke det er så mange som opplever å bli gravid med en som er Jehovas vitne, der en selv ikke er det. Så jeg vet rett å slett ikke hvordan det blir å gå med oss og barnet.

Men det virker som om du har fått flere kloke svar her:) så da håper jeg det ordner seg=)

Hei! Er ikke greit. Han er nok bare veldig redd og usikker - merka det en del på kjæresten min de første ukene etter at vi fant ut at jeg var gravid. Er selv 17 år. Men tro meg - det går over!:) Hvor lenge har dere to vært sammen? Og hvor gammel er han? Har merka at kjæresten min har fått litt hormoner han og, leste på nettet og det er visst vanlig. Leste det andre innlegget ditt med problemer med faren din osv. Har det samme problemet selv. Legg meg til på msn hvis du har da, hvis du vil snakke :) [email protected] er min!

Hei dobbelt gjenger(nesten):)

Vet ikke om det hjelper, men samboeren min er helt lik.. bortsett at jeg ikke er gravid, men har et høyt ønske om det.

han mener at han ikke er klar og at han vil vente.

men i dag morres når han var på jobb sendte han en flott liten melding der det stod at vi kunne begynne å prøve etter jeg er fylt 18.. som er 2 mnd til. Jeg hoppet av glede og trodde jeg skulle dø:D

Men når jeg kom hjem i dag fra jobb satt vi oss ned å snakket litt, han ble plutselig veeldig stille å så ned i fanget sitt.. Jeg spørr naturlig nok hva der er å så sier han; jeg vil ikke ha barn alikevel.

har ALDRI vært så knust noen gang.. Aldri vært såå klar for å grave meg ned å dø før..:(

Så er i hvertfall glad flere kjenner samme følelse som meg.

Håper det ordner seg med dere:)

Lykke til.

Vi har vært sammen siden vi var 15, han er like gammel som meg :) Går i samme klasse faktisk :) Han skal ut som elektrikerlærling til høsten mens jeg håper å få fullført dette året før babyen kommer :P

Vi får gi det litt tid nå, jeg tror ikke han er negativ til barn sånn sett liksom , jeg tror bare det ble litt mye for han...

Hvor gammel er kjæresten din da? bare nysgjerrig jeg :)

Kjenner følelsen SÅ godt, alt bare raser på et sekund liksom.. isj...!

Lykke ti til dere to også=)

Håper dere får funnet ut hva dere vil og at det bare var et lite "panikkanfall" av samboeren sin å "trekke" seg ...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...