mamma til en gutt Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Uff, tok den av pga. jeg ble sur. og plutselig er den vekke..
mamma til en gutt Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 13.03.1982 jeg mener jeg la den på kjøkkenbordet, men er ikke helt sikker. for jeg tror gullet mitt prøvde den litt og
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Litt usikker her, men mener den finnes i gulvhøyde.. får sånn trefarve frem, beige, mulig gulvbelegg, litt sånn ru-underlag... Kan ligge inn mot et møbel, ev vegg. Her er sånn dempet belysning der den ligger.
mamma til en gutt Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 Hm vi har parkett i alle rom. fliser på badet. hmm, vet ikke helt hvor jeg skal lete. hehe
animal Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Er ikke synsk, men fikk likevel en følelse av at du burde se etter igjen på kjøkkenet. Under kjøleskap? Under komfyr? Oppi pottesjulere i vinduet, eller i pynt på bordet. Huff, kjedelig det der. Håper du finner den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå