Gå til innhold

Hei Jenter.. spm. om å ha vondt i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har veldig vondt i magen.. eller vet ikke om det er veldig men det er ubehagelig... er såå redd for svangerskapforgiftning, men det er kjempe vondt? ikke sant? har vondt oppå magen, under puppene lissom.. og under magen... er vondt å gå..og nesten litt vondt å sitte... kan være så mye men..har hatt det siden lørdagen. er liv redd for svangerskapsforgiftning... så egentlig trenger jeg bare å høre at det ikke er det :) skal til legen i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er så bekymret synes jeg du skal ringe føden å høre med de.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

hadde veldig vondt der tidligere, magemusklene som strekker seg + forstoppelse. men nå er jeg bedre, spør legen i morgen så du er sikker,

Skrevet

Jeg ville ha ringt føden jeg.

Da får du vite om de vil ha deg inn til en skjekk eller om du kan vente til du skal til legen i morgen.

Ville heller ha ringt å fått komme inn på en skjekk i kveld i tillfelle det skulle være noe alvorlig.

Skrevet

pleier å få sånn vondt vis jeg har luft...

Skrevet

Jeg hadde veldig nedpress og mensmurringer for 14dager siden,magen var konstant ond og vanskelig å gå.Hadde det sånn i 4dager,men var da inn for innvendig og utvendig UL.De var redd det var begynt å åpne seg,men heldigvis ikke det da.Var da 32uker.

Og natt til i går våknet jeg av skikkelig smerter oppe i magen,under puppene.Alt strammet seg,klarte nesten ikke røre meg.Nesten kramper,var skikkelig redd fødselen var igang,men er jo bare uke 34.Men det begynte å slippe taket etterhvert utover natta,da jeg kjente at en del luft fikk slippe ut.Så her i gården var det bare skikkelige luft smerter.Men en blir redd når en får så ondt i magen...

Håper alt går bra med deg og får svar når du er til legen idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...