Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Beklager så mye, men jeg har ikke fått kjøpt gave enda!! Jeg skal få fart på meg, men vet ikke når jeg får kommet meg inn til byen! Men jeg skal få det til før helgen! Håper dere er tålmodig..... Hilsen deres hemmelige venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Det går nok bra - ikke alltid jeg er så kjapp i vendinga selv heller, og noen ganger går det bare ikke ) Jeg venter i spenning enn så lenge :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Gavene er kjøpt inn tidligere i uka, og pakket i eske... MEN så har den idiotiske kassa dama glemt å satt på adresse lapp, og da vil det si at vi har kasta dem pengene ut av vinduet for eska er da verdilaus! Så JA jeg er skeptisk til posten.... Men kan hende det ordner seg i morgen da, får jeg håpe!! *sorry, litt små irritert nå* får håpe den kommer frem før jul uansett... beklager ventingen altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Noen ganger lurer jeg litt på hvor skarpe de "knivene" som jobber i posten egentlig er (med fare for å dra alle over en kam), hehe. Går nok bra - alltid gøy å ha noe å se frem til, enten den kommer før jul eller ikke :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå