Gå til innhold

Tja, jeg venter altså på mens på 3 dagen jeg nå..

Anbefalte innlegg

Med min nokså stabile 28 dagers syklus er jeg nå på dag 31. Og ut fra kroppens signaler er jeg hverken ventende på det ene eller det andre.

Hadde de vanlige mensengreiene i magen fredag og lørdag, men så ble det bom stopp og ingen TR på søndagsmorgen som forventet.

Men detta har i løpet av disse 17 pp skjedd 2 ganger før at jeg har vært på overtid, så det er bare å kule forventningene heeelt ned... Blir det mer enn 5 dager over skal jeg vurdere å ta en test, for lengre enn det har jeg aldri vært over... Det eneste som kan LIGNE et symptom er et helt forferdelig utbrudd av sopp... Dere skal få slippe detaljene... ; )

Tja, og sånn går no dagan.....

Fortsetter under...

Ååååå.... så spennende da!!!!

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke klart å la være å teste ;) ... men nå er jo jeg testoman også da, og bruker alltid opp en del tester allerede før det kunne vært mulig å fått noe utslag på graviditetstesten ;)

Krysser fingerne for at du kan feire julaften med vissheten om at du har en spire i magen !!!!

Krysser fingrene for deg!!! Jeg er og 3 dager på overtid med TR.. Har ikke testet meg men er ganske sikker på at det er en spire på gang.. Håper det ihvertfall:) Tenkte å teste til helgen..Har murringer i korsryggen som eneste tegn..

Hei! Vi er nesten i samme situasjon vi da (bortsett fra at jeg bare er i 5. pp).

Er på dag 35 i morgen, og mine sykluser pleier å være 31-33 dager.

Jeg har som deg heller ingen spesiell følelse av ta mensen er på vei, men jeg testet negativt i går. Så nå går jeg bare her og tråkker rundt meg selv og venter på et svar av den ene eller andre typen....helst den typen som innebærer ingen mens og + på en test....

Det veit jeg ikke helt denne gangen. Var til alt overmål bortreist den helga jeg forventa EL, så har ikke testet med EL tester denne gangen. Helt utrolig hvis det klaffer nå, da har "gutta"enten holdt ut i 3-4 dager, eller så hadde jeg EL mandag 27 nov. (Og med DEN bra gjensynssexen vi hadde da, kan det godt ha blitt klaff forsåvidt).

Men samtidig var jeg hos gyn 28 og tok innvendig UL og da hadde jeg flere fine follikler, så da sa han at enten hadde jeg nettopp hatt el, eller så var den like om hjørnet. Utfra slimsubstans gjetter jeg på at den hadde vært jeg da...

Annonse

hei jeg er en av dere er 3 dagr over tid pleier aldri og skje og fikksiste mens alt for tidelig nå begynner jeg å lure håper det skjer denna gang :)

Men jeg har kjempe vondt i puppene og det følessom en tegnpå at mensen skal komme :(for håpe den ikke kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...