Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. desember 2006 #26 Skrevet 14. desember 2006 jeg har prøvd i 11 pp... ikke like lenge som dere, men føler jeg nærmer meg å bli en av dere.... synd :-( ikke for det, dere er koselige damer altså ;-) men alt jeg vil er å få spire nåååå ....
mamman til gogutten Skrevet 14. desember 2006 #27 Skrevet 14. desember 2006 Syns vi har prøvd lenge ja, alt for lenge!!!!!! Ser ut til at det kan skyldes mannens sædkvalitet, så nå følger vi alle råd for å få forbedret den. Og da blir det VÅR tur!!!!!!!!!!
*Mysillen* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #28 Skrevet 14. desember 2006 Spent på hva som skjer framover jeg også... Sambo skal teste seg neste uke... Så glad det snart er gjort så vi får vite hva neste skritt blir... Dette har liksom tatt så alt for lang tid...Må si jeg trodde aldri jeg skulle bruke så lang tid da jeg slutta på p-pilla
trollemor med hybelboer Skrevet 15. desember 2006 #29 Skrevet 15. desember 2006 Hei.. Vi har også prøvd lenge... så jeg håper det snart blir oss slitere sin tur.... Lykke til alle sammen :-) og god helg
Lessen Skrevet 15. desember 2006 #30 Skrevet 15. desember 2006 jeg sluttet på pilla i juni 2005. ble gravid i april 06, mista da.. var å tok celleprøve i okt. da sa legen at jeg bare måtte slutte å tenke på det. bare kose oss, så blir det barn. flott. det er lett!! koser meg nesten i hjel!! tanta er på besøk nå... er så lei at jeg spyr!!! men vet ikke helt hvor lang tid det skal gå før vi tester sambo og meg selv... har liskom lyst å unngå å måtte gjøre det, men må vi så må vi!! lykke til til dere andre... livet er urettferdig!!
Blomst19PP Skrevet 15. desember 2006 #31 Skrevet 15. desember 2006 Hei hei. Føler meg ikke som en sliter, men går nå inn i 20pp. Alderen min tilsier at det ikke skal være så lett. Skulle gått på pergo nå, begynt om en uke, men ikke klar... Venter til på nyåret. Så da får vi se - om vi har hatt litt før- og romjulsmoro som slår rot i mellomtiden Satser på det. Men... ikke kjekt å få tanta på besøk to dager før tiden heller... Men... på den annen side.. kanskje like greit? Kanskje værre om TR plutselig bestemte seg for å ta lokaltoget i stedet for? Å bli to dager forsinket? DET ville blitt to lange dager... Så da er det bare å smile - og nyte førjulsstresset. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå