Gå til innhold

Noen som har tatt stikkpille hjemme etter MA? Hjelp..

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk vaginale -pille å utskrapning. fikk masse veer å blødde som en gris.

måtte tilbake noen dagen etter å fikk vaginale piller da også. dagen etter kom d en stor klomp dettende ut av meg. jeg var i uke tolv da det skjedde. blødde en go stund etter d.

d kan være rester du har , da kan det være lurt å kontakte legen.

hei.

jeg føler med deg. har hatt flere ma'er selv, bla en i 16. uke, hvor jeg fikk medisinsk utskrapning (babyen var død for mange uker siden). jeg blødde faktisk i 9 uker, og måtte ta noe medisin tilslutt for å stoppe det. jeg ble utrolig lei. hvor langt var du på vei? jeg fikk beskjed om at jeg kunne risikere å blø direkte over til neste mens, dvs hvertfald 4 uker, men jeg tror det er veldig forskjellig.

hvis du blør kraftig og føler deg uvel, kan du jo ringe gyn avdeling og snakke med dem. kanskje du har en avtale om ultralyd for å sjekke at alt har kommet ut?

lykke til, og pass godt på deg selv.

Hei! Tusen takk for svar..Off, jeg føler med deg som har opplevd dette flere ganger. Det var en vond opplevelse!! HVIS jeg er så uheldig å opplever dette igjen, skal jeg ha direkte utskrapning..Å gå her hjemme å vente på å abortere var vondt..og det var bare veldig ekkelt!

Jeg reiste på sykehuset idag og ble undersøkt. De trodde blodet hadde levret seg, og at smertene jeg kjente var da dette løsnet igjen. Så hun så at jeg fortsatt hadde endel blod igjen i livmoren..Ved 1 cm tar de utskrapning, men jeg hadde 8 mm..Så jeg måtte regne med å blø en stund til..

Off,stakkars deg som blødde 9 uker..Det må ha vært grusomt! Det verste med det er å ikke kunne legge det bak seg..for jeg bli påmint det hver gang jeg går på do.

Er du blitt gravid igjen nå eller er det ikke lenge siden du hadde MA?

Uansett så ønsker jeg deg lykke til av hele mitt hjerte!! Fikk så vondt av å lese historien din.. Det er så mange triste historier her..

Ta vare på deg selv du også..=) Stor klem

• 4 uker senere...

Jeg synes det høres grusomt ut å få sånn stikkpille. Da jeg mistet blødde jeg så kraftig at jeg fikk utskrapning. Det var på en måte en lettelse da jeg fikk hjelp som bremset blødningene. Det må være utrlolig tungt å sitte hjemme å vente på at alt skal komme ut.

• 4 uker senere...

jeg fikk utskrapning, og var veldig glad for det, der og da. Men nå i ettertid vet jeg jammen ikke. tror det kompliserer sorgprosessen litt, sove i en halvtime også er alt bare borte. det ble så uvirkelig at det tok lang tid før jeg forstod det og begynte og sørge. og nå skulle jeg nesten heller ønske jeg hadde mistet, slik at kroppen hadde opplevd tapet ordentlig. vet ikke - trist og vanskelig begge deler!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...