Lykkelig! :) Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei! Koselig å se at det er nordmøringer her. Ikke så ofte jeg ser det. Selv er jeg flyttet derfra... Kommer fra Averøya, men bor i Vestfold nå. Hvor er du fra da?
tinamor Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Heisann=) Jeg er fra Kristiansund=) hvorfor flytte? =) Termin? skal vel ikke føde her du da sikkert..=)
Lykkelig! :) Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Har bodd 4 år i Kr.sund jeg også da. Flyttet ned hit for å studere. Og så fant jeg mannen i mitt liv da, vet du. Har bestemt oss for å bli her og er godt etablert her med hus og faste jobber... Jeg har termin i midten av mars. Du da? Blir nok å føde her ja...selv om fødeavdelingen i Kr.sund er veldig koselig da. Har jobbet der en liten periode...
tinamor Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Termin 24 mars=) kosli fødeavdeling ja,gla jeg ikke skal føde i feriesesongen da....vil ikke til Molde...=) Så bra at du trives der da=) bodde en periode i Tr-heim jeg da. Fin by,men borte bra og hjemme best..hehe=)
Lykkelig! :) Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Merker jo det er finere og finere for hver gang jeg kommer "hjem" da. Savner jo naturen der oppe, og så har jeg jo nær familie. Er der oppe et par ganger i året.... Masse lykke til med resten av svangerskapet og fødselen. En spennende tid fremfor oss!
**Hege&Amalie** Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 jeg er fra kristiansund jeg også... termin 27. juni jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå