♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #101 Skrevet 28. desember 2006 Nå vil jeg ha innlegg nr 100 = )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #102 Skrevet 28. desember 2006 Nå ligger det bilde av snuppene mine på "våre bilder" = ) Ligger under Pia !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #103 Skrevet 28. desember 2006 mente selvfølgelig "våre album"! Sliter så fælt med ammetåke !! = )
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #104 Skrevet 28. desember 2006 Oi som dere har skravlet! Jeg er endelig hjemme igjen, hadde jeg skullet vært en time lengre måtte jeg jaggu meg ha tatt fram hagla. 3 svigersøstre i så mange dager kan bli litt mye for noen og enhver:p Nå er vi hjemme, leiligheten er bomba, og jeg er glad igjen! Hehe... Vesla er blitt så stor, tenk hun er 3,5 mnd snart! Hun klarer nesten sitte nå, litt dårlig balanse og litt svake ryggmuskler men sitter for harde livet når hun får holde i oss. Dette går fort! Nå er hun på vei ut av 62 og inn i 68 også... Sukk, hvor ble det av den derre lille helt hjelpesløse bylten?! Må snart lage meg en til jeg tror jeg:p (eller kanskje ikke nei...) Vel, godt å se ting har ruslet og tuslet her inne, gleder meg skikkelig til neste treff, blir så moro å få se Fredrik, og kanskje Nathalie og Truls i våken tilstand?! Og Ina har vel vokst masse?
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #105 Skrevet 29. desember 2006 hei hei alle sammen..i dag har jeg 120 dager ijen...lenge....håper det står bra til med dere.2nj jeg vil gjerne bli med på treff den 4 men kan jeg få se det ann litt som sagt skal på ul den dagen oxo...kan jeg ikke bare komme hvis jeg kommer da... ellers gratulerer til nabo....er det bare meg ijen nå el. jeg vil ihvertfal ønske dere en riktig godt nyttår alle sammen...og alle de som prøver blir gravide i det nye året....så får det nye året bringe mer lykke ..... klemmer fra meg
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 #106 Skrevet 29. desember 2006 Dere som skal ha flere barn.. Når planlegger dere å begynne på nestemann ? Bare lurer på om jeg kanskje skal gå gravid sammen med noen av dere flere ganger ?! : ) Vi vil gjerne vente til Nathalie er 2 år.. For å få med oss mest mulig av babyårene av hvert barn..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 #107 Skrevet 29. desember 2006 Har lagd ny tråd på dib, her er linken : http://www.dinbaby.com/forum/thread/7580574 Ingen som hører til her inne nå vel... !? Alle som ikke har baby og de som har baby i magen er hjertelig velkommen inn på dib : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 #108 Skrevet 29. desember 2006 Kan jo ikke la denne forsvinne helt ennå
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #109 Skrevet 29. desember 2006 hei jeg har laget et eget et på 2 trimester jeg hvis dere vil bli med dit nå er vi jo midt i mellom..jeg blir på 2 i 5 uker til jeg da ...ville bare si fra
Chiquita Bananas Skrevet 30. desember 2006 #110 Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer med Isac Naboen !! Skjønte ingenting fra meldingen jeg fikk imorges. Hadde jo ikke vært her inne på BIM på 2 dager og fått med meg at hun har fått Isac... Gleder meg sååå masse til å se kompisen til Fredrik ;o) Fredrik er helt i ekstase nå - sitter i vippestolen sin og smiler vilt !! Etter følelsen der nede - så venter jeg litt til før jeg skal ha barn ja !! Men jeg er heeelt forelska i min lillegutt og må nok spe på med søsken ja. Gleder meg til jeg skal treffe dere igjen jenter - blir rart å se dere igjen med en baby....blir rart å ha hverdagen sin rundt en baby nå. Så bra at du skifta tilbake Litjpia til Litjpia ;op hehehe.....nå er alt bra igjen hahahahaha !!!! Gleder meg til imorgen ;o) Håper Fredrik ikke er vanskelig da !! I går gråt han litt ( er lite han gråter til vanlig) og bare spiste...Helt sykt mye mat igår - fatter ikke at lille han kan romme så mye !! Men han sov litt lenge på dagen så det ble kanskje litt forandringer da. Håper han er den lille engelen igjen imorgen - ser lovende ut nå i dag da.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. desember 2006 #111 Skrevet 30. desember 2006 Vi har flytta snuppa
lana<3 Skrevet 30. desember 2006 #112 Skrevet 30. desember 2006 naa skulle jeg skrive et innlegg men dere har flytta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå