2nj♥ Skrevet 25. desember 2006 #76 Skrevet 25. desember 2006 God jul damer. Merkelig varm julaften i Molde i år også..... Idag har detderimot vært litt mer vinterlig kulde, men blå himmel, så noe snø må vi nok se langt etter.... og Trym som fikk seg ski til jul skulle jo gjerne vært ute og prøvd dem, men..... Det ble så masse pakker på oss at mamma og pappa må komme kjørende nedover over nyttår, for vi har ikke sjans å få med oss en liten del engang..... -Og enda er det masse pakker som skal åpnes når vi kommer til Lier på torsdag. Truls har heldigvis blitt betydelig bedre og har lite eller ingenting vondt i magen (*banker i bordet*), så han spiser og sover og bæsjer og sover og spiser og ser seg omkring og spiser litt igjen.... -matvrak! Blir jo så fort stor lille babyen til mamma. Trym er høyt og lavt, og han og kusina (som er 1 mnd eldre) terger hverandre hele tida.....sloss om den samme leka, tar smokkene til hverandre og løper, finner på pøbelstreker osv. Blir nok litt av et radarpar etterhvert ja. Godt når klokka blir 19 og Trym er i seng for da får vi virkelig slappet av litt og kost oss. Blir jo altfor mye mat og kaker og godteri i jula da, så ingen tvil om årets nyttårsforsett nei...... Iallfall om jeg skal være klar til shopping til april. TRILLE-TRILLE-TRILLE Kos dere videre i jula jenter. Gleder oss til å se dere 4. januar. Når skal vi møtes, 12?? Skal jeg bestille bord? Hvor mange blir vi??
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #77 Skrevet 25. desember 2006 hei hei alle sammen...da er julaaften over for dette året..fikk masse fint.jeg vil ønske dere alle riktig godt nyttår hvis jeg ikke er så mye på her..jeg vil gjerne møte dere men skal på ul kl 10 først.så får se ann..klemmer fra meg
Thea og Erle Skrevet 25. desember 2006 #78 Skrevet 25. desember 2006 Supert 2nj om du bestiller bord. Kl 12.30 kanskje? Alt tar litt tid med meg. Jeg er med og kanskje naboen om hun ikke føder da. Hatt en fin julefeiring. Er så sur etter å ha skrevet så langt innlegg her at det kanskje ikke ble tatt med. Det omhandlet hele året 2006 og en personlig hilsen til alle jentene her. Har jo liten tid og så tok jeg meg så lang tidå skrive det- og så ble det borte. Da ble jeg så sint at jeg ville boikotte hele bim. Gidder ikke engang tenke på å gjøre det igjen. BLÆÆÆÆÆ. Gleder meg ihvertfall til treff.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. desember 2006 #79 Skrevet 26. desember 2006 Nå har hebbie, litjpia, og maybeme fått noen bilder på mail.. Dere andre har jeg ikke mailadressen til tror jeg..! Jo kanskje tillab ?! Endelig var jula over = ) Skal begynne å kjøpe julegaver i januar tenker jeg : ) Har noen lagt ut treff på treffsidene tro? Var ikke noe der sist jeg sjekka.. Har nemlig ikke fått med meg hvor vi skal ha treff, og det er jo greit å vite : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. desember 2006 #80 Skrevet 26. desember 2006 hebbie : Kan ikke du sende meg en mail med bilde av Fredrik ? Er veldig spent på hvordan han ser ut = )
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 26. desember 2006 #81 Skrevet 26. desember 2006 Hei hei jenter, håper dere har spist og kost dere i julen. Her har vi i hvertfall spist masse mat og kost oss masse, håper det blir spire her i 07. ønsker dere alle en videre god jul, og et godt nyttår.
Chiquita Bananas Skrevet 27. desember 2006 #82 Skrevet 27. desember 2006 piadi - selvfølgelig skal jeg sende mail til deg ) Er så rart - enda jeg får masse hjelp fra sambo og mora mi så finner jeg aldri tid til å gå inn på kontoret og sette meg foran pc'en. Men så skjer det noe hele tiden og jeg er veldig sliten for tida. Men jeg orker ikke sveive igang pc'en nå halv 2 på natta (orker ikke sette meg foran BIM før ett tiden på natta - skikkelig teit når jeg skal legge meg). Tenkte også på å kanskje la msn stå på borte så dere fikk se bildet, men det durer så mye fra vifta i maskinen og rommet er rett ved siden av soverommet. Tror jeg er verdens heldigste jente ) Til nå er Fredrik enkel å ha med å gjøre - trodde han var DEN grinerungen etter sykehusoppholdet. Men så lenge han får mat, blir skiftet på og kos så er han rolig og sover godt. Sover gjennom hele natta og vil ha mat rundt 4.time. Da han var 9 dager gammel så begynte han å holde opp hodet selv - og nå er han 2 uker gammel og holder hodet oppe lenge når jeg holder ham i loddrett stilling og på magen. Kikker veldig nysgjerrig rundt seg og kommer med søte smilegrimaser når vi stryker eller kysser han i ansiktet. Ser ut som han ler og koser seg hver gang vi holder ham i begge armene når han ligger på ryggen - for da trekker han seg selv opp. Og den morskjærligheten alle snakker om tror jeg at jeg har i bøtter og spann. Kjenner konstant en sterk god følelse i meg så og si hele tiden og når jeg ser på Fredrik eller tenker på ham. Kan ikke se for meg et liv uten ham nå. Jeg er så forelsket i ham ) Er så rart - vanligvis så haaater jeg å måtte tilbringe tid med mora mi og synes 30 min i samme rom er meeeer enn nok. Men etter denne tida hun har vært her og hjulpet meg så mye - kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt, så har vi fått et tettere bånd og jeg er sååå takknemlig og glad for å ha henne her og gleder meg ikke til hun skal reise på fredag. Skulle ønske hun kunne være her noen måneder med meg ) Skal skrive et takkebrev til henne og fortelle henne hvor mye dette har betydd for meg - enda jeg har sagt det til henne at jeg er glad hun er her. Hun er jo selv syk og blir fort sliten, men mens hun har vært her så har hun vist en fysisk sterk side og en ro over alt som har skjedd. Har lyst å finne en gave til henne fra meg og sambo, men hun vil ikke ha noe og jeg kommer ikke på noe i farten. Skal i butikker imorgen da, men jeg må finne på noe som ikke tar stor plass siden hun har nok bagasje som skal hjemover.
lana<3 Skrevet 27. desember 2006 #83 Skrevet 27. desember 2006 Goood jul alle sammen:) Har tenkt hver dag jeg skulleha vaert innom haer og sett hvordan det gaar med dere..Vi er naa nede i spania og vaeret er kjempefint.. sol og 18 grader hver dag, vi ble alle tre godt solbrente igaar ja etter aa ha spist frokost under palmene paa stranda... Ganske utrolig aa ha saa mye familie rundt seg hele tiden, eneste jeg trenger aa gjore er aa amme, resten tar de andre damene seg av tilogmed leggingen..noe som jeg ikke lar dem gjore en gang til, 4 stk legge babyen samtidig og ingen klarer aa slutte aa jabbe med henne selv om hun ligger i vogga.. og masse krangling om hvordan hun skal ligge..ja har dere sett den reklamen til sas braathen med han gubben som treffer den spanske jenta med all den familien...slik er det..hi hi:) uansett maa gaa, vi skal gaa en tur paa stranda igjen og sole oss......vi snakkes snart alle sammen:)
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #84 Skrevet 27. desember 2006 Inegn er pålogget på MSN, ingen er her inne og ingen svarer mobilen..... Hvor er alle sammen hen? Kom nettopp hjem fra jobben jeg da. Skulle egentlig jobbe til halv fire, men det er det jo liten vits i når det ikke er noen barn tilstede. Det skulle være tre barn der idag, men den ene var blitt så syk, den andre orket bare ikke komme og den tredje ville ikke komme siden han ville blit der alene med to voksne. Så istedet vakset jeg hyllene til barna og ryddet i fotopermene dems. Var godt å få gjort unna slikt. Så jeg jobbet bare 3 timer idag. Veldig deilig! Men det som da er er at jeg nå sitter hjemme og kjeder meg. Sambo er nok ikke hjemme før sent siden han er på en jobb i Eidsvoll. Har fått et gavekort på Vero Moda, så jeg kunne tatt meg en tur på senteret og sett om jeg fant meg noen nye klær, men er så kjedelig å reise alene. Kunne hengt opp de nye gardinene mine, men det er så mye styr med akkurat det da. Ja ja ja.... Blir vel til at jeg sløver foran tv'n da ja. Og kose litt med søte lille babyen min.... Hvis noen av dere er i Drammens området så gi meg et lite vink da, så slipper jeg å kjede meg alene her.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. desember 2006 #85 Skrevet 27. desember 2006 God morgen jenter : ) På stranda og sole dere ja... Det kan jo nesten vi også gjøre.. er så fin sol atte ; )hihi... Hebbie: Så bra.. gleder meg : ) får vel se han den 4. men er så spent : ) Har jo en liten ting til han ; )
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #86 Skrevet 27. desember 2006 Jeg blir så sint og såra og og og….. Jeg vil egentlig bare gråte. Jeg blir helt alene på Nyttårsaften jeg da. Sambo drar på en skikkelig fyllefest og siden jeg er såååå kjedelig som ikke vil drikke (fordi jeg må hjem til bikkja igjen før rakettene begynner å smelle) blir jeg nødt til å sitte hjemme alene. Siden idioten ikke klarte å bestemme seg i tide så ble det ikke en rolig middag med et vennepar av oss uti Hokksund. Og de aller fleste har jo allerede lagt planer. Og nå sitter sambo som en liten drittunge og sier: ”Da avlyser jeg, da drar jeg, da avlyser jeg, da drar jeg!” ¤%/&(?==?``?`)&/¤%&¤#”#”#%¤&% Måtte få ut litt frustrasjon her.
MaybeMe? Skrevet 27. desember 2006 #87 Skrevet 27. desember 2006 Næmmen vennen min da, det var da ikke snilt gjort av han! Kan da ikke la deg sitte alene på nyttårsaften vel. Kan du ikke ta med deg Marky og dra til vennene deres alene da? Kan gjerne komme og være sammen med oss hvis du vil det, men kanskje litt kjedelig med bare folk du ikke kjenner? Jeg skal iallefall ta det heeeelt rolig, ikke drikke tror jeg, for jeg skal på jobb kl. 7.00 1. nyttårsdag. Si ifra hvis du har lyst å være med, nesten bare gutter ellers, så litt kjedelig for meg. Hei til dere andre også, og god jul! Jeg er fortsatt ikke så mye her inne, men holder meg oppdatert på dere. Ikke så mye som skjer hos oss foreløpig, men håper det vil skje mye over nyttår. Mange babyer jeg ikke har sett nå, men får vel sjansen til det snart. Kan dessverre ikke komme på treff 4.jan, men forhåpentligvis kommer det snart et treff jeg kan være med på. Hva med et kveldstreff snart, slik at Litjpia kan være med også? Formiddager er vel egentlig greit for meg, men vil jo gjerne det skal være med noen flere prøvere da.... Romjulsklem til dere alle!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. desember 2006 #88 Skrevet 27. desember 2006 Heilt enig i at det bør være noen ettermiddagstreff..! Ikke bestandig så lett å få til for alle på dagen. Litjpia: Litt av en egoist av og til den typen din..!! Litt umoden kanskje ?
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #89 Skrevet 27. desember 2006 Ja innimellom så synes jeg at han er litt umoden. Nå blir det visst til at han blir hjemme sammen med meg allikevel og vi har invitert hit et vennepar av ham som også skal være alene på nyttårsaften. Venter fortsatt på svar fra dem da, så vi får se om de kommer eller ikke. Er veldig enig i at det burde bli noen ettermiddagstreff, for jeg har aldri sjans til å finne på noe på formiddagen sånn i ukedagene. I helgene ja, men ikke ellers. Uansett så blir det jo en liten samling i Februar når jeg fyller 25 da. Men hadde vært kos med et treff innen den tid da.
Chiquita Bananas Skrevet 28. desember 2006 #90 Skrevet 28. desember 2006 Så bra det ordnet seg Litjpia - er en sucker for gamle nicket ditt. Håper vennene kan komme - her er det fortsatt usikkert. Sambo er så treig med å finne ut hva som skjer. Jeg liker å vite ting på forhånd, men men..får bare stole på ham. Enten blir det en heidundrenes fest på nyttårsaften som har blitt planlagt for lenge siden ellers blir det et evig mas om hvor man skal være eller finne ut om noe skjer.....Eneste som er bankers er jo julekvelden !! Og jeg setter ikke Fredrik bort til svigers for en nyttårskveld - noe som var første tanken til sambo pga. festen hos naboene. Ungen er 2 uker gammel og jeg kommer til å savne ham så mye - drikke kan jeg ikke pga. kuren jeg går på. Så snart jeg har rutiner i orden så er jeg med både dag og kveld. Nå er det sååå rart å ha med en baby i planene. Kan liksom ikke bare slenge på meg klær og stelle meg og stikke ut. Nå er det skifting, mating og påkledning som følger med og bare det er en stooor jobb. Og jeg som alltid er treig må jo planlegge enda tidligere da. Gruer meg til jeg blir alene om Fredrik - hvordan skal det da bli å ta med ham på ting.....Ikke bli forundra om han kommer bare i bleie og et pledd rundt seg fordi mammaen ble så stressa og tullete at hun gikk rundt seg selv. Gleder meg til å treffe dere alle sammen igjen !! Og Lailaelin - takk for at du understreker hvor herlig du har det !! ;op Nyt det - både landet og hjelpen. Jeg storkoser meg med hjelp og støtte fra mora mi - er blitt så avhengig av henne at jeg virkelig gruer meg til hun skal reise fra meg på fredag. Men hun lovet at hun skulle være mer tilgjengelig på telefon - så jeg kunne ringe så mye jeg ville. Kommer til å bli hardt å ta all matinga og skift og vask alene med hjelp fra sambo da. Men mora mi har gjort så mye fordi hun har så lyst - da blir hverdagen min hardere !!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #91 Skrevet 28. desember 2006 God morgen jenter : ) Ja vi har nettopp stått opp.. I dag er Nathalie 5 uker : ) Helt villt hvor fort tiden har gått.. Store lille babyen min =) Lille dukka mi som spiser og sover og smiler.. som elsker å bade og kjøre bil ! Tenk at jeg har vært så heldig.. Gleder meg til å vise henne frem til alle dere.. Om hun ikke bare skal sove denne gangen også da.. Krysser fingrene for at prøvervenninnene våre skal få oppleve denne helt utrolige følelsen.. ! XXX I morgen drar besøket hjem.. Har faktisk vært trivelig å ha besøk og slippe å dra ut så mye i jula Nå skal jeg lage meg litt te for det er så kaldt her inne.. brrr... !!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. desember 2006 #92 Skrevet 28. desember 2006 Så godt å lese at de små vidundrene deres er så snille både dag og natt, ikke noe er bedre enn det. Her har vi tatt livet med ro i julen, bare kost oss hjemme, vært på middag da hos svigers noen dager tihi. Igår hadde vi middagsgjester, serverte ovsbakt kalkunbryst m tilbehør nam nam. skal bli godt og bli ferdig med hele julen, blir aaaaltfor mye god mat. Ellers fikk jeg sydentur i julegave av mannen til jul, så får prøve å reise et sted mellom mars- mai. Ellers håper jeg alle har det bra. Hebbie: bilde av fredrik mottas med takk tihi. Lillegullet til piadi har jeg jo sett, gled dere hun er nyydlig
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #93 Skrevet 28. desember 2006 Hebbie: Jeg savner egentlig det gamle nicket mitt litt. Tror jeg bytter tilbake jeg. Jeg hadde en veldig merkelig drøm inatt. Drømte at jeg, Maybeme og Lillekylling testet positivt på Nyttårsaften. Hadde vært morsomt hvis det hadde vært tilfelle da. *lol* Nå sitter jeg og blar i H&M katalogen. Er såååå mye fint der atte. Kommer nok til å handle meg ihjel fra denne katalogen. Masse som falt i smak jo. Imorgen får vi middagsgjester. Aner ikke hva jeg skal lage, men klarer vel å mekke sammen ett eller annet godt. Må kjøpe inn mat til Nyttårsaften også. Jeg er rastløs idag. Vil finne på noe. Noen andre som vil finne på noe eller?!?
Thea og Erle Skrevet 28. desember 2006 #94 Skrevet 28. desember 2006 Naboen har fått lille Isac i dag ca 08.40. Gratulerer såååå mye. Fest i gata nå. Alt står bra til med de alle.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #95 Skrevet 28. desember 2006 Gratulerer til naboen = )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #96 Skrevet 28. desember 2006 Litjpia : Vi har besøk enda så jeg kan dessverre ikke finne på noe i dag... Og jeg liker også Litjpia bedre så nå kan du kanskje bytte tilbake : ) Hvor er det vi skal ha treff den 4. ???????
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #97 Skrevet 28. desember 2006 Hehe.. på Glass ja.. fant det ut nå : ) Helt ileina !
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #98 Skrevet 28. desember 2006 GRATULERER TIL NABOEN! Da har jeg byttet nick igjen da damer!
2nj♥ Skrevet 28. desember 2006 #99 Skrevet 28. desember 2006 Skriv dere på til treff 4.januar da jenter..... Jeg bestiller bord og da er det greit å se ca antall.... Påmelding på BIM-treff-siden. Gratulerer til naboen. Akkurat 4 uker etter Truls.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #100 Skrevet 28. desember 2006 Og 5 uker etter Nathalie Legger du ut på dib-treffsiden også eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå