ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Lagde ny tråd jeg. Irriterte meg over det faktum at jeg måtte scrolle sååååå lenge for å komme meg til bunnen. Lata ja! Tihi!!! Jeg lurer så veldig på hvordan det går med Hebbie. Har noen av dere andre hørt noe eller?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Fredrik kom kl. 03:56 i natt. Veide 3170 gr og var 47 cm lang : ) Grattis Hebbie = )
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 gratlerer m guten din hebbie,hvem er nestemann nå da....
2nj♥ Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Så ikke at det var kommet ny tråd jeg...... Så gratulerer Hebbie her også. Gratulerer med Fredrik!!!! Vi gleder oss til å hilse på lille gutten. Kos dere masse Neste nå er vel naboen. Regner med at Theaokt er i god gang med "starte-fødsel-prosjekt" der ja. Ninni82 har kanskje født eller?? Hun hadde vel termin samme dag som Hebbie. Kanskje de har fest på barsel idag???
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Må svare senere : )
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2006 Var så hyggelig å bli vekt av en melding fra Hebbie! =) Sambo begynner å kjenne presset for å få barn snart blir større. Når flere av hans bekjente får barn, så blir jo presset enda litt større.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2006 Skjønner litt hva sambo mener med at han begynner å kjenne presset. Mer eller mindre alle som oppholder seg rundt oss av vennepar begynner eller ha begynt å stifte familie. Vi kunne jo vært foreldre opptil flere ganger, men slik har det da ikke blitt. Nå "sliter" vi på en måte med å bli gravide nå da. Men sikkert pga at ønsket er uhyre sterkt nå. Sambo synes tydeligvis at det er fælt at vi skal vente enda lengre med å prøve igjen. Men han skjønner at det er flott hvis akupunktur kan hjelpe oss nærmere ønsket vårt. Bare håper at akupunktøren kan hjelpe meg, oss. Har virkelig lagt merke til at gravide og nybakte mødre har en helt utrolig og spesiell glød i ansiktet. Misunner alle dere som enten er gravide eller er blitt nybakte mødre, for dere har den gløden. Og jeg gleder meg masse til å se alle bebisene snart. Håper ihvertfall at jeg får sett dere alle sammen snart igjen. Dagene mine er jo fylt opp med masse jobbing på dagen og i helgene. Fritid vet jeg ikke hva er lengre engang. Og å være med på treff før kl:17 på hverdagene er jo HELT UMULIG for meg. Men slik er nå det da. Nå skal jeg snart opp på SFO for å jobbe litt. Har vakt til 16:15 idag. Kjedelig vakt, men dagene går litt lettere for seg når det er så fint vær ute. Ungene blir lettere til sinns og det samme blir jo faktisk vi voksne også da. Jeg blir hjemme alene til imorgen bare antageligvis, så det er deilig! Venter på å få levert hjem plasma skjermen vi har bestilt pluss noe annet media greier sambo absolutt måtte ha. Håper de kommer med det ikveld. Må også innom å få bytta julegaven jeg har kjøpt til sambo, for han har nettopp kjøpt seg akkurat det samme selv. Kjipern!!!! Ja ja.... Litt mere stress i denne tiden er vel helt greit. Kan jo aldri få for mye av stress. *dån* Ha en flott dag da damer! Og en kjempe god klem til Hebbie snuppa! Gratulerer med lille Fredrik!!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 grattis Hebbie, endelig var det din tur. Velkommen til verden lille Fredrik.
Thea og Erle Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Grattis Hebbie snupp. Måtte le av deg i går. Ligge på føden og smse slik da. Rart for jeg var oppe i 04- tiden i natt og tenkte selvfølglig på deg. Har hun født eller ikke...Har vært så utrolig forkjølet i det siste. Dro til legen i går da jeg hostet til jeg kastet opp. Kjentes jo ut som om jeg hadde brukket et ribbein eller to. Legen sa "do kan få det sterkeste do" "hva do vil ha?" Noe som tar knekken på denne hosten sa jeg. Da blir det noe med trekant på sa legen. Og her sitter jeg og er helt satt ut. Faktisk litt kvalm. Gleder meg så til å dra på vårshopping jenter. Dersom det er noen som etter hvert blir klar for litt gåmaraton med barnevogn så er det bare å si i fra. En fordel med at det ikke er kommet noe snø er jo at det er lettere å trille turer. Har vært forkjølet og da stapper jeg i meg alt som er godt. Blir litt vel mye mat og godis da. Men må nok skjerpe inn selv om det er desember. Er jo ikke til å unngå at det blir litt ekstra kos da.
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 gratulerer så mye hebbie !!!!!!!!!
2nj♥ Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Theaokt: Jeg er med på trilleturer. Har masse kilo jeg gjerne skulle blitt kvitt, så må nok ut å gå ja!!! Synes det er kjekt også jeg da, så det er jo ikke noe pes......-men hyggeligst å ha noen å gå med. Ikke så mye selskap i Truls som ligger der langt nedi vogna og sover..... Alt bra med Erle da? Hun er vel blitt stor hun nå. Synes Truls har vokst masse jeg på de 14 dagene han har vært utenfor magen. Gleder meg til å se dere igjen.
Thea og Erle Skrevet 13. desember 2006 #12 Skrevet 13. desember 2006 Vi får starte med noen trimtreff så blir det nok med flere etterhvert som babyene popper ut. Hvor langt og lenge orker du å gå til og begynne med. Hadde vært greit og timet det til at babyer har fått mat osv. Men det er ikke alltid like lett, men tilgangen på å kunne gi mat må jo være tilstedet. Dersom en går til et sted det være seg cafe eller kjøpesenter der en kan få gitt litt mat for så å gå tilbake til startstedet. Du har vel besøk om dagen du nå? Har du noen forslag til steder å gå? Jeg har noen dersom du ikke har noen!Men du er sikkert bedre kjent en meg. Jeg kan gjerne reise litt jeg. Spennende å se nye områder. Jo Erle har det bra. Hun er ganske feit faktisk. Hun spiser så enormt mye. Helsesøster lo av henne. Ellers er hun desverre ikke like flink om natta som hun var i laaang peiode. Hmmm.... Men hun er så blid og fornøyd. Skikkelig robust. Hun kommer til å se ut som 5 ganger Truls. Hvordan står det til med dere andre prøvere, gravide og nybakte mammaer. Tenk at nå har hebbie fått og nå står Naboen og astronaut klare for tur. Så venter vi på en del som snart skal bli gravide.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 God morgen jenter = ) I natt har jeg fått sovet litt og er klar for treff...: ) Men er det ingen fra bimgjengen som skal foruten om meg og Tillab ?? Hadde jo lyst til å treffe alle sammen ! Var og veide Nathalie i går, nå veier hun 4500 gr.. Har kun lagt på seg 215gr på 3 uker.. men har blitt over 3 cm lengre og er nå 56,3 : ) Hun spiser og spiser så skjønner ingenting jeg....! Hun var jo ganske så tykk så kanskje hun normaliserer seg litt nå. Skal tilbake på¨ tirsdag og veie på nytt så får vi se. Jeg orker ikke trille sammen med deg enda Thea, du går sikkert så fort så det venter vi litt med tror jeg : ) Men er med på kjøpesentertrilling da ; )
2nj♥ Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 Jeg og Truls kommer på treff idag:) Theaokt: har ikke besøk lenger nå, og på mandag begynner mannen på jobb igjen, så da er vi alene og klar for trim. Jeg er vel ikke særlig kjent..... Gikk masse med Trym, men da var det som regel en runde inn til Drammen og tilbake over Nøste, en runde til Lierbyen, opp til Liertoppen (slitsomt med vogn)..... Når det ikke er snø osv så er det jo fint å gå runde oppe ved Spiralen. Oppover langs elva til Gulskogen og ned på andre siden av elva. Men, jeg kan jo også kjøre litt da, så kan vi variere turterreng og omgivelser..... Er spent på hvordan det blir å ha begge barna alene på morgenen fra mandag.....levere og hente i bhg osv. Blir vel litt mer pes da ja. Liker å ha mannen hjemme jeg.....hehe Imorgen kommer helsesøster på hjemmebesøk her. Lurer veldig på hvor mye Truls veier nå. Synes han er blitt større og han spiser jo masse-masse. Må kanskje dra å veie han snart, bare for å finne ut..... Funnet ut at tilleggene mine ikke er tatt med, derfor jeg har fått mindre lønn...... Skal jo ha både lør-søn-tillegg og kveld-natt-tillegg, så da får jeg vel en sum etterbetalt på neste lønning. NAV refunderte samme beløp som sist, så det er arbeidsgiver som hadde gjort feil.... Gleder meg til å se Nathalie og Embla idag Og mammane da....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. desember 2006 #15 Skrevet 14. desember 2006 Æsj.. Hadde ikke tenkt på at alle kom til å pynte seg.. Det kan jo ikke jeg gjøre. Har ingenting som passer, kjøpte jo ingen klær i svangerskapet og i alle fall ikke pynteklær ! og passer jo ikke noe fra før jeg ble gravid.. Men jeg kommer i koseklærne mine jeg : )!! Nå har jeg bestemt meg for at treff, det SKAL jeg på ! Deilig med ekstra penger i januar da : )
2nj♥ Skrevet 14. desember 2006 #16 Skrevet 14. desember 2006 Blir nok koseklær på meg også du.... her passer ingenting enda
Thea og Erle Skrevet 14. desember 2006 #17 Skrevet 14. desember 2006 Kose dere på treff jenter. 2nj- se på mandag hvordan rutinen blir så kan vi jo avtale deretter. Vi får vel satse på en tur som tar 2 timers tid eller hva? Skal til Sverige en tur til uka men vet ikke hvilken dag. Kommer tilbake om det i løpet av helgen. Kan jo starte på den ene siden av elven å gå rundt sentrum. Det tar nok mer en 2 timer,men det er jo bra eller hva? Flere som vil være med?
2nj♥ Skrevet 14. desember 2006 #18 Skrevet 14. desember 2006 Høres bra ut. Jeg kommer til å levere Trym i barnehagen en gang mellom 9 og 10 regner jeg med, så etter det er vi klar for tur. 2-timers høres helt greit ut. Kjekt om flere hiver seg med også!!! Har du hørt noe mer fra Hebbie, Theaokt???
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. desember 2006 #19 Skrevet 14. desember 2006 Nå syns jeg vi skal ha et treff igjen jenter!! Når passer det ? Var koselig i dag på dibtreff.. Men har jo lyst til å treffe alle dere som jeg kjenner fra før.. Dessuten fikk jeg ikke vist frem snuppa, for hun bare sov og sov : ) Hvor har det blitt av alle sammen egentlig ? Bare jeg og 2nj som er her nå som hebbie har født.. Er alle lei av bim for tiden eller er dere bare opptatt med julestria ? Noen som har flyttet over til dib ?
2nj♥ Skrevet 14. desember 2006 #20 Skrevet 14. desember 2006 Ja, vi må få til et treff til uka jenter!!! Var jo kjekt på Glass da, så kanskje vi skal ta det der igjen..... eller er det noen bedre forslag??? Når passer det, og hvem vil være med??? Tror det er ganske mange som blir lei bim når man har født.....-er igrunn det selv også, men denne tråden følger jeg med på for det er jo bare kjekt. Litt lei dib også jeg da, for har hengt der litt etter at Trym ble født....
lana<3 Skrevet 15. desember 2006 #21 Skrevet 15. desember 2006 Tjo, hopp og hei her kommer jeg...så ikke at dere hadde laget ny skravletråd før nå...noen som vet hvordan det går med Hebbie?? Har bare nr til samboeren hennes og han svarer ikke tlf...hi hi de er vel så opptatt...men han sendte bilde av Fredrik og mål da.. jeg er også blitt lei bim sånn generelt men er ikke lei av dere;)..alle har jo baby på som er født på omtrent samme tid... Hvordan går det med tillab? Er jo dagevis siden hun også var inne på denne tråden.... Ellers så er vi veldig opptatt her med å fikse alt i den nye leiligheten...vi borret hull i murveggen idag tooo ganger, første gang brakk jeg boret inni hullet hi hi og andre gangen borret jeg så hardt t det begynte å ryke fra hullet...og boret ja det ble helt svart det...ellers så laget jeg til den fine hylla og brukte lang tid på å sette den opp og når jeg endelig var ferdig tok jeg en kikk på siste side hvordan hylla tilslutt skulle se ut...aaaargh jeg hadde satt den opp ned, er det mulig....!!! Ti tommeltotter her....og de der ikea altså...alt kommer i deler....
lana<3 Skrevet 15. desember 2006 #22 Skrevet 15. desember 2006 Og ellers å kommer jeg til Drammen i begynnelsen av februar..gleder meg sånn, dere bare MÅ lage til et treff da...
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #23 Skrevet 15. desember 2006 hei hei alle sammen jeg vil gjerne bli m på treff...men akkurat nå så har jeg dårlig tid he he utsatt alt og plutselig ikke tid til noe typisk...ellers går det bra her da..
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #24 Skrevet 15. desember 2006 hei laila, er her inn hver dag jeg asså, men ikke alltid jeg skriver:) Jeg har sjekket kontoene våre i dag jeg, og det var et TRIST syn! Vi har faen meg svidd av 40 tusen siden tirsdag!!!! Men nå er samvittigheten min ren som gull, mangler bare 2 julegaver så er jeg ferdig med alle, også den GIGANTISKE familien hans:) Samt at ALLE regninger er betalt. Lurer på hvor vi hadde vært i dag om ikke han hadde fått kembolønn... Nillejulegaver til alle og inkasso på alle regningene... Har regnet meg frem til at vi hadde 30 tusen bare i regninger! Det er jo helt sinnsykt! Tror kanskje det er på tide med en liten refinansiering, kan jo ikke møte et nytt år med sånne utgifter!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 15. desember 2006 #25 Skrevet 15. desember 2006 opps, se hva jeg fant på side 2??? miss knl med mirakel i magen er på føden, så i løpet av dagen er nok den lille jenta dems ute. piadi jeg har svart på tråden din inne på slitere. Ellers ønsker jeg damene en fin jul klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå