Gå til innhold

bekkenløsning allerede i uke 5....JIPPI


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff, så kjedelig!

 

Få deg sånn belteting til å "holde bekkenet på plass" det hjalp min svigerinne veldig.

 

Ellers så får du vel bare ta det helt med ro. Ikke løft og så videre..

 

Kjedelig for deg!

Hvordan merket du det/hva for smerter har du?

 

*sympatiklem*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 og har fått bekkenløsning allerede oxo.. men jeg hadde det i forrige svangerskap også, så regnet med at det kom tidligere i dette svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har et tidligere svangerskap bak meg med bekkenløsning, men aldri sånn at jeg ble sykemeldt eller fikk behandling for det. Kanskje det som gjør at jeg får det så tidlig nå...?

 

Jeg kjenner det som smerter midt i rompa ;) med ilinger ned i benet og oppover ryggen. Jeg fikk en liten låsning i sted og klarte ikke bevege meg. Nå kjenner jeg bare at det ligger der og murrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du først fått bekkenløsning er det stor sannsynlighet for å få det igjen ja. kjenner damer som har fått tilbakeslag uten å være gravide også, kjipt men sant.

 

huff. syns jeg kjenner igjen noen av smertene dere med BL beskriver, men de er jo ikke der hele tida, så jeg velger å late som ingenting.

vil ikke ha bekkenløsning nei...

 

Du burde få kommet deg til lege, så du enten får deg en form for sykemelding eller delvis sykemelding, så du får jobb etc tilpasset for deg! Ikke noen vits i å gjøre vondt verre.

 

Men et sånt belte skal visst være et godt tips!

 

Lykke til da! Håper du slipper å bli sykemeldt nå også!

Spørs jo veldig hva for livssituasjon du er i, om du har jobb med tunge løft, etc..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en henvisning til fysioterapeut, kanskje h*n kan hjelpe deg så det ikke blir værre. Trening i vann er visst også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente det allerede i uke 4! Ble bekymret jeg også, men jeg har faktisk ikke hadd mye problemer. Det gikk helt over i noen uker, og nå kjenner jeg bare litt av og til. Er i uke 13 nå. Håper det holder seg sånn. Krysser fingrene for deg og. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...