Gjest Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Skulle liksom teste idag.... Mensen er veeeldig sent ute (ca uke, er litt uregelmessig, men skulle kommet senest 7. desember, men hadde venta den 4.-5.) Har endel andre tegn jeg selv har bagatellisert, men som sambo absolutt mener er reèlle. (Ømme bryster, større sånn mørkt område, økt og endet utfold + endel andre "småting") Men idag da, da jeg sto opp å skulle gjøre meg klar til å dra på jobb, testa jeg ikke! Var sååå sikker på at mensen kom til å komme iløpet av dagen ("kjente" det liksom på meg..). Så droppa teste, å pakka ekstra truse + tampong i veska. Men er den kommet? Neeeeeeei Har jo så lyst på barn, ber til Gud (som jeg egentlig ikke tror på) om at jeg må være gravid... Uff... Hva er det jeg er redd for?? Vi er begge klare, økonomi er stabil alt ligger tilrette. Å er det noe jeg virkelig vil, er det å bli gravid. I morgen tidlig SKAL jeg teste!!! Med mindre tanta kommer i natt da... hehe...
melkekua™ Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Ta en test nå ;o) hihihih! Den må da bli positiv! Og du er fortsatt IKKE rar!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 ja kan du ikke ta testen nå????:)rar? har du møtt oss andre her inne?
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 ÅÅåååååååå!!!! Dette er jo skikkelig spennende! DU MÅ TA EN TEST IMORGEN!!!!! Lykke til ihvertfall!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Hehe Takk for det da, men er jo LITT rar da Er det ikke lurest å teste om morgenen da?
babyT Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Hei vimmsle :-) Siden du er så langt over IKM må du ikke teste på morgenurin. Det skal være nok hcg til å slå ut på kvelden også. test-test-test-test-test! ;-)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 du er kansje redd for at den skal bli negativ. men eg trur ikke den blir det. du er ikke rar, alle vegrer seg vell litt for å teste
Suss@ med 3 gutter Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 ja du kan teste nå!!!!!!!!!!!!!!
pitil Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Ikke vent til i morgen da, ta den nå...... Vi er jo så nysgjerrige her inne. Det er sikkert fler enn meg so er spent nå!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 TEEEEEEEEEEEEEEEESSSSTTTTTTT
melkekua™ Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Det spiller faktisk ingen rolle når du tar den på døgnet etter ikmdatoen, men morgenurin er det optimale. Hvis du er gravid er det store sjanser for at testen blir positiv hvis du tester nå.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 jeg tror ho tester nå jeg...
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Å, det er så deilig med dere jenter her på bim! Skikkelig godt med dytt i rævva og lykkeønskninger. Skal dra hjem å teste nåh!! *SKUMMELT* Er liiiivredd for å bli skuffa...er liksom bedre å bli skuffa på den måten at mensen kommer.. Skal gi beskjed så fort jeg får mulighet. Har ikke internett hjemme.... Takk for svar alle sammen! Klem
mervis Skrevet 12. desember 2006 #14 Skrevet 12. desember 2006 hei min mens er også forsinka 3 dager nå pleier aldri å skje og fikk min siste mens alt for tidelig hmmm jeg har også en av de samme symptomene som deg brystene mine er utrolig ømme at jeg nesten ikke klarerå røre dem men har en følelse at det er symptom for at mensen skal komme tør ikke ta en test er redd for å bli skuffa hjelllpppp
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. desember 2006 #15 Skrevet 12. desember 2006 Åååå så spennende... Også ikke internett hjemme..Wæææ... Er du gravid, (eller ikke) men mest sannsyneligvis si i fra med STORE BOKSTAVER....=oD klem
kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. desember 2006 #16 Skrevet 13. desember 2006 oi dytter denne jeg:o)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #17 Skrevet 13. desember 2006 dytt =D Er spendt
høst2o11 Skrevet 13. desember 2006 #18 Skrevet 13. desember 2006 Heeeei Vimmsle:) Har du testa??????? Jeg mistet for 3 uker siden, og har hatt syntomene man har når man er gravid.... Jeg syns d høres ut som om du skal ha en liten en jeg... Krysser fingrene for deg;)
2søtesmåh Skrevet 13. desember 2006 #19 Skrevet 13. desember 2006 Hvordan går det?? Jeg var også 99,9% sikker på at jeg ikke var gravid, men cb-digital sa at det var jeg. (se innlegg "nesten flau....) Så her har du altså svar fra en som er et levende bevis på at så lenge ikke TR dukker opp, så er det håp. (teste for en uke siden også, blankt negativ,-og da var det leeeeenge siden forrige gang med sex, derfor var det vel nesten umulig at jeg skulle ha blitt gravid og at det skulle slå ut senere...) Lykke til:o)
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #20 Skrevet 13. desember 2006 abcd123: Så flott at du er gravid!! Gratulerer så mye! Jeg testa igår, hvordan det gikk? Vet faktisk ikke helt! Den var veeldig svak positiv. Så vet ikke helt hva det betyr da.... Har beordra sambo på apoteket for å kjøpe den dyreste og beste testen de har Hihi. Venter med å teste til i morgen tidlig da tror jeg..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #21 Skrevet 13. desember 2006 OHHH. Da er du vel gravid da! Vi klarer ikke å vente lenger nååååååååå Lykke til imorgen=D
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #22 Skrevet 13. desember 2006 Kjære mervis: Krysser fingrene for at du er gravid! Skjønner akkurat hvordan du har det, er så livredd for å bli skuffa... Jeg testa igår da, bare veldig svakt positiv. Vet ikke hva det betyr.. Ønsker deg lykke til, å sender deg en stooooor løp-å-test-klem! Selv om det er skummelt, er det kanskje bedre å vite sikkert? Kom jeg fram til, tilslutt...
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #23 Skrevet 13. desember 2006 Hehe, takk for det! Jeg blir helt smårar av dette selv. Først livredd for å teste, å når jeg endelig tørr å gjøre det så får jeg ikke ett klart svar!! Driver å demper forventingene nå, tenker at det er umulig jeg er gravid. Bedre det, så slipper jeg å bli skuffa....
2søtesmåh Skrevet 13. desember 2006 #24 Skrevet 13. desember 2006 Det må være en digital test da. Da står det "ikke/inte gravid" eller bare "gravid". ingen tyding av streker da. Men kan vel behøve litt mer hcg-enn de andre, så ta på morgenurin ) Dette blir det nok av barn av skal du se ) Krysser fingre for deg,-og blåser litt babystøv over********************************************************************************************************************************************************************************
melkekua™ Skrevet 13. desember 2006 #25 Skrevet 13. desember 2006 Hurra for spiren ;o) til både deg vimmsle og abcd123! Der ser du vimmsle, jeg hadde rett! Du er gravid! Er det farge på streken betyr det positiv!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå