Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lillegutt har ikke noe belegg i munnen, men jeg vasker munnen hans med blå farris likevell.

Farrisen har ikke hatt noen virkning på den vonde flassende puppen min, så jeg fant noe utgått yoghurt naturell i kjøleskapet. Så nå sitter jeg her med puppenne bare med masse yoghurt på....det stinker og er kaldt.

Må nok ringe fagfolk i morgen ....buhu...synes synd på meg selv

Skrevet

jeg smurte på canesten å vasket det av til hver amming. Etter et par dager var det borte :-)

Skrevet

Har brukt Canesten morgen og kveld i snart 4 uker (etter at jr fikk trøske). Han er fin nå, men jeg er fortsatt ikke helt bra. (Ser på meg selv som hygienisk men ikke hysterisk), vasker meg godt før jeg smører på, bytter ammeinnlegg etter hver amming/pumping. At jeg fortsatt ikke er bra, har dessverre ført til at jeg måtte gi opp ammingen, da jr til slutt nektet å putte disse tørre, sprukne og flassete puppene i munnen :o(

Puppene er bedre, men ikke bra og nå er det kun morgenpupp (og bare den ene) som nytter...

Skal på 6 mnd kontroll på HS med lege i morgen og skal da spørre om andre råd for å få de helt bra. Innimellom så klør de så jeg nesten blir gaaaaal....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...