Gå til innhold

Jippi...No ska eg hjem:) Noen som vet????

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på kontroll i dag, og fikk heldig vis sykemeldingen min til etter jul:) Så da drar jeg hjem til Bergen:):):)

Noen av dere som skal føde på haukeland, har dere fått ett skriv om det? Har nemelig fått det fra Ullevåll siden eg sku ha plass der også, men ikke noe spes fra haukeland, bare ett sånn ultralyd/termin ark da jeg var på ultralyd der..

da jeg sendte søknad om føde plass fikk jeg jo bare utlevert når jeg sku ha ultralyd..

Hemmmm...Lurer på om jeg egentlig har plass der??

Og har dere valgt hvilke fødestue dere skal på??

Og noen som vet om noen gode jordmorer på askøy område/ leger??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7440983-jippino-ska-eg-hjem-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen hjem!! :)

jeg skal også føde på kk, men tror ikke det er vanlig å motta brev om fødeplass på haukeland. fikk ikke det med førstemann og heller ikke denne gangen. bare brev om ul.

jeg har lyst å føde på storken denne gangen også. har veldig positive erfaringer fra første gang, så jeg satser på å begynne der iallefall. :)

• 2 uker senere...

oki..Det var bra..Ble litt nervøs om at jeg ikke hadde fødeplass her..:) he he..

Hvis du var på storken, da fikk du ikke noe smerte lindring då??

Det er det jeg synest er så vanskelig...Men har ikke lyst på epudural, men har lyst på det like vel...??? forvirret....

Tenkte jeg skulle ringe opp der etter jul og få litt omvisning..

Har du gått på svangerskap/ føde kurs greier?? skal du??

Er en jordmor på Ravnanger,hun virker veldig grei. Vært der 2 ganger,skal igjen 3 januar. Hun hører egentlig til på kleppestø har eg hørt,men pga ombygging,så er hun blitt flyttet til ravnanger midlertidig.

Jeg skal på visning på Storken den 22 februar,ringte opp å meldte meg på i dag.

Pinglo, har du bestemt deg for å føde på storken??

Jeg vil gjerne ha omvisning på begge steder, så får eg heller velge då..

Skal nevne for legen dette med jordmor neste gang jeg skal..håper han finner en til meg, ellers må jeg få nr til henne eller noe..:)

Annonse

Etter som eg forstod når eg ringte ang visning,så blir vi vist rundt over alt. Men det begynner på storken. Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal føde enda,får se hva som "faller i smak" når jeg er oppe på visning. Ring 55974263 for å be om visning. Hvis du trenger nr til jordmor på Ravnanger,så er det bare til å gi en lyd. Du kan og kontakte meg på MSN,jeg har det samme nicket der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...