Lillemy-77 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg må bare dele denne med dere, som en oppmuntring til alle dere førjulsprøvere:o) disse lager jeg selv til hver jul, de er skikkelig gode!! Smelt 125 gram delfiafett på svak varme. Ha i 2 dl siktet melis og 2 dl kakao. Ha i 6 dl cornflakes, eller mere hvis det trengs. Sett utover kaker ved hjelp av 2 teskjeer. Sett kaldt! Blir skikkelig sprøe og gode med mørk sjokoladesmak....mmmm:o) Jeg liker de best når de oppbevares kaldt. Lykke til =)
babygullz <3 vilde Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 kjøpe cornflakes og sjokolade i mårra;);O) hvordan går d med dg??? merker du noe til spiren???=)=) har enda ikke fått no tantebesøk jg...=D og d e vel bare positivt d...foreløbigt;)
Litjklompen_10pp Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Tusen takk!! Dette blir noe for min sjokoladegale sambo!!
Lillemy-77 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Ja har handla inn selv idag jeg...hehe...skal lage på lørdag ) Joda Babygullz, her går d bare fint. Det murrer og stikker litt iblandt, av og til ganske vondt, men det er på en måte godt å kjenne at det er noe som skjer der. Så du har enda ikke sett noe til tr nei...hmm, det må jo være noe på gang med deg...kan ikke skjønne annet...=) Det er bare to dager igjen til lørdag, det var vel da du skulle teste igjen??? Er så spent!! Da må du iallefall være på nett her, så jeg får høre...,hehe...) Krysser alt jeg har XXXX Klem:o)
babygullz <3 vilde Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 =D=D=D=D tusen takk ja jeg tester på lørdag!;-) ååå jeg bare ser for meg to fine rosa streker og meg hoppende ut av badet rett i armene på sambo..og så skynde meg inn hit og meddele den fantastiske nyheten=D juhuu åååå..jeg misunner dg så mye=) og d er så spennende og høre om d nye som skjer=) håper virkeli at du og samboen din koser dere kjempemasse=) når skal dere fortelle nyheten til venner og familie??=) muss og klemm:-*
Dr. Horrible Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Ein annan variant av desse kan du lage ved å tilsette eit par spiseskeier med finreve appelsinskal. Mmmmmmmm! Tenker eg må lage dette ja :-)
Lillemy-77 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Ja du kan tro vi koser oss ja...hehe...vi har hvert vårt lille sokkepar på nattbordet..som vi titter litt på hver kveld..hehe...kos=) Alt er liksom litt ekstra romantisk og fint og kos i forholdet vårt for tiden...han kommer rett som det er for å kjenne på magen min..hehe...hærlig tid!!) Gled deg!! Haha, jeg ser deg for meg kommende ut av badet ja...hihi;) Jeg testa jo litt i smug, tidlig om morningen, så jeg lista meg ned og hentet sokkene, for så å overbringe dem i senga...det var lørdag og allting, så vi hadde goood tid! Og det uttrykket jeg fikk fra sambo var virkelig verdt sin vekt i gull!! Det var tilogmed en tåre i øyekroken...ååå, jeg håper virkelig de to strekene kommer til deg på lørdag!! Håpe,håpe!! Har du kjøpt inn testen så du har den liggende klar nå? Eller blir d i morgen? Du må ta morgenurin nå ihvertfall, så vet du at den er skikkelig konsentrert. Klem klem )
Lillemy-77 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2006 Tenkte forresten å overbringe nyheten til familien under middagen på lillejulaften. De bor et stykke unna, så vi reiser hjem til jul...gleeeder meg...)
allima Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Heia jenter!!! Så koselig at jeg fant dere igjen!!!Hadde tenkt å etterlyse dere nå!!!!Så koselig å høre at alt står bare bra til lillemy!!!!Tenk å kunne føle den gleden!!!Unner deg den virkelig!!!!Så rørende å høre at samboeren din reagerer slik!!!Det må være himmelsk!! Så spennnende da babygullz,at du ikke har fått mensen!!!Er så ¨spent på dine vegne!!!Det lover jo veeeeldig bra!!!!Håper virkelig du tester positivt på lørdag!!!!Skal krysse fingrene!!!Lykke til!! Håper vi høres snart igjen!!!
babygullz <3 vilde Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 =)=)=)=)=) ååå du er heldig lillemy=)=) får nesten tårer i øyekroken selv med tanke på de bittesmåe sokkene=D skulle gjerne ønske jeg også kunne delt en så fin nyhet i julepresang til familien=) merker og på forholdet våres at d er forandringer...er nesten som vi er nyforelska igjen her..=P sjikkelig hærlig. å tenker bare på hvor mange rosa skyer d blir hvis vi får en positiv test!!!!!!=D allima: har tanta di kommet?? masse klemmer:)
allima Skrevet 15. desember 2006 #11 Skrevet 15. desember 2006 Heisann!!! Ja, jeg må si at tanta har kommet:-( :-( :-( Men den er ikke slik den bruker å være, men det kan jo godt hende at det forandrer seg med alderen!!! Håper du tester positivt på lørdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skal krysse fingrene!!!!!Masse lykke til!!!!! Juleklemmer!!
Blomst19PP Skrevet 15. desember 2006 #12 Skrevet 15. desember 2006 Hei, Lillemy. Den skal jeg lage når jeg kommer hjem i dag - fordi jeg fortjener det. Tusen takk for oppmuntringen:)
Lillemy-77 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 15. desember 2006 Hei Blomst:o) Det må du absolutt gjøre, og nyyyt den!!! Jeg skal til pers i morgen tidlig med julegodter. Ha en super helg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå