Gå til innhold

Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ser at du kommer til å føde i slutten av januar, imellom 28-30

ang terminen din hadde jeg stolt mest på den første. altså den 6. tror likevell at ingen av dem er helt korrekte. føler det er rundt 7-8.

Er den følelsen jeg har selv å, men siden mamma ska reise vekk er det typisk at jeg går lenge over tia sånn at hun ikke kan bli med.

Ska på UL imorra, så får kanskje satt ting litt mer på plass da.

Klarer du å se om det blir en rask fødsel. kan du se om jeg er alene?

Satte nettopp bitene sammen, og jeg skjønte hvem du er..

Du trenger ikke svare.. går meget bra uten.

Ang. det du skrev på hjemmesia mi.. blir ikke noe dagbok, for sent å begynne med det. hvis det er noe konkret du lurer på så får du heller spør. Som sagt skal jeg på ul imorra, så kommer nok nye bilder og litt info etter det.

Takk for 1 spåinga.

spådde deg like objektivt som en hver annen. ville bare igrunnen ikke at du skulle vite hvem jeg var, unødvendig. hvor mindre du vet om meg, jo bedre. beste måten å gjøre det på, var å svare slik jeg gjorde.jeg gidder ikke gå å dra ting ut av deg ang. ungen din. vil du ikke fortelle det, så gjør du heller ikke det. du får være så spydig du bare vil. jeg har ihvertfall vist interesse for gutten din, imotsetning til deg. det går deg ikke forbi uansett.

jeg bryr meg igrunnen ikke. beviser bare hvem du er, så det er jo greit. Jeg spurte om dagbok spesielt for min egen del, og det var nå kanskje litt dumt av meg. jeg har jo igrunnen ingenting med hva som fåregår i livet ditt. Skjønner ikke hvorfor du gidder å spionere slik.

Spionere? Jeg bare kobla det, da jeg så at det sto at sønnen din hadde ødelagt pendelen. Og på skrivemåten.

Mente ikke at du ikke hadde spådd objektivt, jeg bare mente at du ikke trengte å svare på det siste.. Du må jo gjerne svare hvis du får opp noe, er jo ting jeg tenker på.

Jeg kan godt holde deg oppdatert, er ikke noe problem for meg, men orker ikke stresse med en dagbok. Kan skrive en b-post til deg imorra etter ul hvis du vil og si hvordan stå er med lillegutt. Vil ikke ha sånn her krangel og uvennskap.. må da gå ann å være Intressert i hverandres liv selv om vi ikke er en del av det i såforstand.

Tenker mye på din gutt og hvordan det går med ham, men er redd for å spør.. vil ikke mase. Du kan godt gi meg å oppdateringer på hva som skjer med ham innimellom. Vi to trenger jo ikke vite så mye om hverandre selv om vi deler ting om guttene våre.. :)

Beklager hvis du oppfattet forrige svar fra meg som sinna eller krasst, va ikke ment sånn.

Annonse

oppfattet det veldig krasst. synes ikke du kan skylde på at du er redd for å spør. jeg har spørt deg, og du vet at jeg svarer om du spør. du er fremdeles fadder!!!!!!!!!!!!!

skal sende deg en oppdattering på gutten i morgen. er noe litt nifst på gang. skal på helsesjekk i morgen.

-T-

Beklager, skal ta selvkritikk der, har vært dårlig på det. Skal skjerpe meg.

Uff.. lykke til imorgen da. Ska ikke spør nå, men setter pris på oppdatering imorra.

Ska sende deg mål osv på lillegutt å imorra.. han blir forresten sansynligvis å hete Even eller Jonas :)

Will do.. bare det ikke er en sånn hintesang hvis du skjønner..

Du bør gå inn på youtube å se videoen til LIVE- lightning crashes og se hva den egentlig handler om. Er ganske trist at den ble spilt på babyshoweren.. mamman dør under fødselen!!

Ja har hørt den med nicleback.. va avhenging a den nå nettopp..

Fikk ikke lasta den ned, men fant den på youtube, er fra ghost whisprer jo.. den va kjempe fin, men va mye prating imellom.. må prøve å finne den en annen dag.

vet du hva? jeg gidder seriøst ikke være uvenn med deg mer. jeg er ikke sur på deg, og du er ikke sur på meg. Vi har begge gjort dumme ting, jeg har sakt noen stygge ting, og jeg har "kasta " deg ut. burde ikke gjort det. Men du burde kanskje ikke konfrontert meg da. fuck it sier nå jeg! du skal bli mamma og jeg vil være der :-DD

vi prates! (så sant du vil det da) ring meg etter ul om du vil!

Annonse

Har ikke noe med at du sutrer for mye.. jeg bare mener at noen ganger må vi kanskje vurdere den andres situasjon litt før man øser ut sitt.. kan sikkert gå begge veier det.

Jeg har sagt det før at jeg ikke gidder krangle, og du vet at jeg gjerne vil ha deg her for det som skjer. Men ikke til enhver pris. Jeg tror jeg snakker for oss begge når jeg sier at ingen a oss orker å gå gjennom dette en gang til. Og jeg er usikker på hvordan vi skal komme "videre".. hvis du skjønner...

Om jeg å får spørre.. hva va det som gjorde at ting endra seg så plutselig? Ble mye paff her jeg sitter... måtte lese høyt for lillegutt til og med..

skjønner hva du mener. Orker heller ikke det her mer. så om det skal funke må vi ha en plan.

Akkurat nå syntes jeg det var unødvendig å gå dypere inn på den "sutre" delen.... vi er uenige der, og ser ting på to forskjellige måter, så lite vits å gnage videre på det nå. Jeg mener ikke jeg har sutra så mye, og jeg mener også at jeg ikke er alene om å ha tøffe tider. jeg tar deg for den du er, og der du er. i 1000 biter, eller i 2. så det du skrev der synes jeg er umoralsk og unødvendig, men det er nå bare meg :-)

hva som fikk meg til å endre mening? var skikkelig sur på deg en stund, og tenkte at jeg vil ikke gjøre samme feilen som du har gjort. Jeg backer ikke ut når ting blir tøffe. (dette var ikke ment som kritikk til deg) Og dessuten vil jeg få muligheten til å være sammen med Jonas/even også. Og vi har det jo tross alt gøy når vi er sammen, men en plan må legges, og BEGGE må gjennomføre denne gangen! skal legge meg nå, så vi prates.

T

det jeg mener er at jeg vil ikke ha noe vennskap der jeg må sile ut dritten, og føle at den andre også gjør det. venner er venner i ups and downs, og også i bare downs. Hvis ikke du er intressert i det, så kan jeg desverre ikke gjøre dette...

Jeg vil ikke være falsk.... og vil ikke at du skal være det heller.

hvis ikke kan vi alltids ha et overfladisk vennskap, som er litt "hva gjør du på for tiden"

mellomting finnes ikke for meg desverre. ditt valg

natta

Jeg har tenkt litt....

tenkte litt før jeg sovnet.

Mulig det er overfladisk vi trenger? kanskje det er slik vi kommer best ut av det? på den måten får vi alle som vi vil ha det. Det blir mulig å møte deg og gutten din, uten at det blir noe turbulens, for vi kommer aldri til å diskutere de tingene som får oss sure. du slipper også da å høre på mine problemer, og du slipper å lufte dine egne. Vi kan holde kontakt på internet, prates iblandt på telefonen, jeg kan stikke innom på sykehuset etter du har fått, og du kan ringe meg hvis du lurer på noe ang. babyer! på denne måten vinner begge. mulig vi skal prøve det?

-T-

Jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske enig i alt det du skriver der. Tror ikke det er noen go ide å starte et intenst vennskap igjen, altså skulle dele alt og snakke om alt, hvertfall ikke med en gang. Hvis det sku skje tror jeg det er noe som måtte gå seg til. Men jeg syntes likavel at hvis vi skal det, så bør vi snakke sammen først og få retta ut et par knuter.

Men må løpe nå for å rekke ul, skal alene idag, skal begynne å gjøre ting alene, sånn at jeg blir vant til det.. :)

Ringer deg etter det for å si hvordn det står til med ham og for å høre om dere har vært på legesjekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...