Gå til innhold

Hvor kjøpe Carena Easy vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe den i morgen ( i Bergen)og lurer på hvem som fører den og om det er noe prisforskjell?

Skrevet

du kan få kjøpe min....

har en til salgs..... bor i trøndelag, men kan selge...

Skrevet

Ikke kjøp noe fra Carena.......... Absolutt alle jeg har snakket med som har hatt vogner og triller fra Carena har vært utrolig misfornøyd

Og en gang overhørte jeg en samtale mellom to ansatte på baby shop ang en skadet vogn, "ja, det måtte jo være en Carena"

Skrevet

Vil bare si at jeg er kjempefornøyd med Carena Easy - bare så du vet det! Vi kjøpte vår på Barnas Hus i Oslo...........kostet 799,- - verdt hver krone!

Vet ikke hvor du får kjøpt den i Bergen da..........

Skrevet

Hmm ble jo litt usikker nå, men har også hørt mye positivt om denne vognen. snakker vi om samme vogn?store hjul...2006 modell...

det skal være en julegave fra besteforeldrene dette så vi kjøper nok en ny, men takk for tilbudet!

På Brio koster den 1090, da må det vel vere inkl fotpose?

Skrevet

Store hjul ja - og mulig å feste hjulene foran. Fulgte ikke med noe ekstra utstyr på vår vogn - bare koppholder. Eneste problemet vi har hatt er at hjulene knirker - men det var bare å smøre hjulene så gikk det over......

Dette er jo ikke hovedvognen vår da - kun til feriebruk og trille til shopping osv............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...