Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vore på UL i dag,livmorslimhinna var akkurat passe JIPPI.....

Fekk tlf. frå St.Olavs allerede på veien heim, skal få tilbake ett embryo på fredag. Gjekk litt fortere enn eg hadde tenkt dette... berre kjekt det, nok av venting likevel.....

Står ikkje om progestan kapsler i felleskatalogen.... synest det var rart... Utenlansk medikament eller? Har lest ein plass att ein helst må ligge 1/2 time etter innsetting av kapslane, noken som veit???+

Klemz

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7440860-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-fort-i-svingane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det er fryseforsøk på gang ja ?

Jeg tar også progestan kapsler, og ligger minst en halv time etterpå.

Til BarneTV kl 1800 og kl 0530 om morgenen.

Ble anbefalt at tidspunktene skulle være ca 12 timer fra hverandre, så disse tidspunktene passer bra for meg. Sover gjerne litt også da..

Lykke til på fredag !

Hei! Aguin...ruger videre..

Ja, første fryseforsøk i vente.....

Skal ta progestan kapslane x3 daglig, 2 stk. kvar gong. Blir eit kjempeproblem om eg må ligge etterpå. Jobber 3 delt turnus: dag, sein og natt.......Kan ikkje akkurat ta pause og legge meg på jobb....

Litt værre den der ja.

Men ser at jeg gir feilinformasjon her også. Jeg har gått på Cyclogest Progesteron vagitoirie eller noe i den retningen. Du får sjekke med sykehuset. Kanskje du må ta liggende lunsjpause noen uker. Vanskelig å skjule noe da kanskje ? he he

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...