Gå til innhold

Jippi, Loise er i innspurtsfasen,, 3 trimester!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg over til dere og skal få kose meg i 3 trimester,,

Disse ukene skal jeg feire jul og nyttår, pakke sykehusbag, vaske klær til knøttet, kjøpe bil, kjøpe søskevogn som passer i bagasjerommet på den nye bilen og generelt drive med redebygging og innspurt... Gleder meg til å se knøttet mitt!!!

28+0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Gratulerer med vel overstått 2 tri! :-)

Hoppet inn hit idag jeg også, veldig godt å ha kommet til siste fase!Blir redebygging på meg også disse siste månedene, er vår første og enda en del utstyr som skal på plass.. Men er jo så koselig å handle inn til den lille, så det er ikke noe stress! :-)

Kos deg og lykke til!! :-)

Skrevet

Velkommen inn hit. Jeg kom over hit igår så har ikke vært her så veldig lenge selv. Men gleder meg sinnsykt til å møte lille jenta mi, og håper de siste 11 ukene går fort;)

Skrevet

Så kjekt at du også er på plass her inne nå :)

Ikke lenge igjen for oss nå, dette er spennende! Gleder meg til å se den lille!!

Har forresten bestilt 3D ultralyd i romjulen :) Vi reiser hjem til Skien, og der tilbys det. Så da får vi hilst på baby igjen, siste gang før h*n kommer ut til oss! :)

*klemklem*

Skrevet

Å velkommen til oss alle:)

Deilig med siste innspurt nå, endelig er det lengste trimester overstått for denne gangen, (siste gang for min del).

Dere får kose dere masse i julen og nytt år jenter, og tenk nå er det ikke lenge igjen til vi får møte de som har vært i magen vår i snart 9 mnd..

Vi får med keisersnitt en uke før, og deilig å slippe å gå på overtid denne gangen..

God jul & God nytt år:)

Skrevet

velkommen til tredje tri....

ikke minst god jul til deg ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...