Gå til innhold

Er det babyen eller kynnere??

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med å kunne vurder om det er babyen som gjør det så ubehagelig eller om det er små kynnere jeg har. Jordmor mener at jeg har høy smerteterskel og at jeg har mer kynnere enn jeg tror, men jeg er sannelig ikke sikker på hva jeg kjenner og ikke kjenner. Hva som er hva, liksom..

Noen andre som sliter med det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7440740-er-det-babyen-eller-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg så det også på skjermen da jeg var på sykehuset, derfor er konklusjonen klar: det er kynnere, selv om de ikke føles så intense! Av og til lurer jeg litt selv også - er det bebiseb som beveger seg eller?

Annonse

Kjenner til det der med høy smerteterskel.

Erderfor veldig usikker denne gangen, selv om det er baby nr.3.

for da jeg var godt i gang med fødsel med nr 2 begynnte jm og prate... Ja nå kommer det en vond ri osv... jeg kjente nesten ingen ting (var ikke bedøvet) Ble kjempeiritert på henne, og det gir meg litt skrekken for den forestående fødselen!

Men det skal vel godt gjøres å få samme Jm på alle 3 fødslene mine!

Det er litt vanskelig å vurder hvor man er i løypa når man har høy smerteterskel. Med gutten min trodde ingen at jeg var i fødsel. Var hos jordmor og hos legen tidlig på dagen. Etter at min mor hadde vært på telefonen og mast om at jeg måtte dra inn hele dagen (bodde i forskjellig by), dro jeg omsider inn i halv elleve tiden.. jordmoren der heller trodde ikke jeg var i gang men sa hun kunne sjekke meg for sikkerhets skyld. Da hadde jeg 7 cm åpning.

Gruer meg litt denne gangen til å skulle vurdere selv når jeg skal inn.. siden jeg tydeligvis ikke er så god til det... hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...