Gå til innhold

Noen flere ferskiser her?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny i dette!!!!!! Sluttet med p-pillen for en liten måned siden. Er det flere førstegangsprøvere her i midten av 20-åra, som egentlig ikke helt vet hva vi går til? Hadde vært kjekt å slå følge med noen andre..

Greide ikke tenke på noe annet enn mitt kommende barn de første dagene, men det har roet seg litt (heldigvis... ;))

Ha en fin tirsdagskveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7440614-noen-flere-ferskiser-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! ganske så fersk jeg også! Prøvde et par måneder tidligere i år, men på grunn av sykdom har vi hatt en lang pause! så nå er vi i gang igjen, og veldig klar! :) har ikm på juleaften, så den beste julegave i år hadde vært en liten spire!

Hei hei. ferskis her også. Slutta på pilla for litt over en måned siden selv. Er 24 år og har en samboer/forlover på 26 år. Skal gifte oss til sommeren-Klarte ikke å vente med å slutte på pilla. Tenker at skjer det så fort så er jeg vel egentlig bare heldig! Så dette er virkelig spennende!

Har roet meg litt ned selv nå og prøver å leve et normalt liv fremover. ( Om du kan kalle det normalt å henge her inne mange timer om dagen hihi)

Ha en fin kveld du også =D

Jeg er forsåvidt både gammel og ny. Har prøvd å få barn tidligere men har ikke skrevet her inne, og det viste seg at typen var steril. Men nå prøver jeg med min kompis. Har skrevet litt på innlegg "prøver å bli gravid med min bifile kompis"..

Annonse

Hei! Jeg er også ny her (2 pp), er 27 og har ingen barn fra før. Det er ganske spennende å være prøver, men også ganske skummelt. Har fått litt dilla, leser alt om babylaging jeg kommer over. Samboeren synes vel jeg er litt vel ivrig på det punktet. Det som er litt merkelig er at je føler ingen behov for å være i nærheten av barn, holde venners barn etc...er ikke det litt rart?

Jeg sier som de fleste sier her inne; håper ditt opphold her inne blir kort og hyggelig! Vi høres=)

Hei!

Jeg er også ganske fersk her inne. Jeg er 27 år og mannen min er 34. Vi giftet oss i sommer, og startet prøvingen i september. Mannen min var helt sikker på at det kom til å klaffe på første så han er faktisk litt skuffa over at det ikke gikk... jaja.. Jeg hadde et litt mer langsiktig perspektiv på det hele, men det er jo spennende! Dagene fra el sniker seg avgårde... Merker jeg blir litt hekta av BIM, men forsøker å begrense meg.. Det dukker jo opp gravide rundt meg hele tiden, og merker det stikker litt i meg fordi jeg skulle ønske det var meg!

Kjekt å høre at det er flere som er nye i dette!! Jeg trodde ikke jeg skulle bli så opphengt i dette. Trodde jeg bare skulle slutte med pillen, ikke tenke på det, og boom-der var jeg gravid.... Men det viser seg at det tankene kverner rundt dette store deler av dagen. Men jeg kan jo ikke la det ta all min tid! Det er vel vanlig og bruke en del måneder før man blir gravid. Men det ligger vel forankret i oss som kvinner. Jeg føler i allefall at det å få barn ikke bare er noe jeg har lyst til , men noe jeg må!! Er det flere som føler det sånn?

Ja, det er nesten litt slitsomt. Og så er det litt rart, for nå er det går tiden mellom tr så ALT for sent, men før synes jeg jeg hadde tr hele tiden...

Nei, vi får prøve å level ivet som normalt, og konsentrere oss om andre ting også...

Men var ikke du sånn halvveis gravid?!!!! SPENNEDE!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...