Gå til innhold

Svær som et fly...hehe

Anbefalte innlegg

Det er sånn jeg føler meg. Det er seks uker igjen til termin, takk og lov at det snart er over! :)

Diskuterte med en nabo dette med å prøve å gå ned i vekt før man blir gravid. Jeg VET jo at det ville vært til mitt eget (kanskje også knøttets?) beste om jeg hadde veid 20-30 kilo mindre før jeg ble gravid, men nå ble det ikke sånn.

Uansett, denne nabodama sa "Ikke bli lei deg nå, men om jeg hadde vært så stor som deg og blitt gravid, ville jeg tatt abort, og heller prøvd igjen seinere, når jeg veide mindre."

Jeg ble helt satt ut, mumla bare noe om at folk velger forskjellig, og at jeg var i alle fall veldig glad for å ha baby på gang nå, uansett vekt.

Ble grinete, men klarer ikke bli enig med meg selv om det er hormonene som gjør det eller ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7440580-sv%C3%A6r-som-et-flyhehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo si at du har en herlig uvitende nabo....

Jeg forsøkte å si til min svigerinne at jeg hadde bekkenløsning og hun mente at jeg måtte slutte med salt i maten for da la jeg ikke så mye på meg....

Fint med folk som hører hva man sier :) Tror ikke det er så mye forskning på bekkenløsning og salt i maten, men hun har jo alltid likt å kommentere vekten min.

( Må også si at hun er noe over 40 og laaaang men tynn som en strek, ser faktisk veldig sulten ut, så jeg vil heller veie mine vakre gravide 105 kg enn å se ut som om jeg ikke har spist de siste 30 årene....)

8

Helt utrolig! -Må ta meg sammen for å klappe igjen munnen her, for den ble hengende nede i vantro! -Sa hun virkelig det?? I sånne situasjoner håper jeg at temperamentet mitt slår inn! Pleier nok å ta sånne ting litt som deg, men fy søren som jeg fikk lyst til å skjelle ut naboen din!

"ikke bli lei deg nå.." for noe sprøyt, jeg hadde blitt fly forbannet, og hadde jeg ikke klart å få det frem med en gang, så hadde jeg kommet på døre etter noen dager og fortalt henne hvor utrolig ubetenksomt, ufint, uhøflig og totalt unødvendig den kommentaren var. En ting er å tenke sånt, det er ille, men å si det høyt er å vise total forakt både for deg som menneske, livet du bærer på, og egentlig liv generelt!

Lover deg at dette ikke er en hormonell reaksjon! -Dette er en helt naturlig reaksjon og du har all grunn til å(synes nesten du burde!) reagere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...