currrly Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 er 33 uker og beina er kjempehovene nå.. er d fler som er plaga m d samme??
bivi Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 yes!! Er helt fin om morgenen, men om kvelden er beina mine dobbelt så store, og ingen sko eller noe vil på....
kaffe mocca Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jepps...har de tømmerstokkene!!!!Har støttestrømper på hele tiden....t.o.m om natten! Synes det hjelper litt.Får iallefall ikke så trøkk i leggene!
mamman til nyttårsbarn Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Jeg er så hoven i bena at dersom jeg trykker lett på leggen f.eks. så blir det dype merker med en gang, trøster meg med at vannet blir borte fort!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Uff ja, klarer nesten ikke å gå snart...
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Har valker rundt anklene jeg, må bruke samboer sine sko. Frykteli d her...
Maisie Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Er hoven i tærne, jeg. Har vært litt hoven i fingrene siste uka, men synes ikke jeg har vært noe hoven i beina. Men i går da jeg dusja, så oppdaga jeg plutselig at jeg hadde fått *de* pølsetærne, haha. Rene sossisene, gitt! Får håpe det går fort over etter fødselen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå