☆Pacific sunset☆ Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Har idag hatt litt "vondt" i magen - rett over skambenet og på skambenet - kjennes ut som mensmurring - er ømt liksom... Er i uke 15 så trodde de "vondtene" var over?? Husker ikke hvordan dette var forrige gang heller... Hva er vanlig? Noen som har lignende?
snart mamma:-) Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 hei.. jeg er 18 uker på vei og har det sånn som deg. Litt vondt i magen liksom, litt sånn menssmerter... jeg å trodde det var slutt på slike vonde ting, men neida....
Kosego&Lille'n Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Kan det ikke være disse båndene til livmora som strekker seg da tro? Jeg hadde fryktelig vondt i magen rundt uke 12. Trodde jeg skulle abortere, men det viste seg at det bare var luft. *ler* Smarte meg:p
☆Pacific sunset☆ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 puh det var godt å høre... er liksom rett over skambenet... Jaja, blør jo ikke så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå