Gå til innhold

Noen som pusser opp hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusser opp badet hjemme nå. Jeg er selvfølgelig ikke med. Sambo gjør alt. Så nå har han lagt membran på badet, før flisa skal på. Men døra er igjen og ingen lukt i huset. Men gravid som jeg er, er jeg litt engstelig. Det er ikke farlig for babyen at man pusser opp nei... Men tanke på maling og sånn. Jeg er jo ikke i rommet...

"Flytter" dere ut av huset under oppussing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi kjøpte hus i august å pusset opp i flere uker. Vi tapetserte og malte mye. Jeg stod ikke akkurat med nesten oppi malingsspannene, ogsamtidig passet jeg på å lufte mye. Nå holder vi på å pusse opp barnerommet. Bruker vannbasert løsemidddelfri maling, så det går veldig greit. Klarer ikke helt å holde meg unna:-)

Du kan nok bo hjemme med god samvittighet!!

Skrevet

vi er snart på vei til å pusse opp bad nr 2, da det andre bliir for lite med stellebord... min kjære er murer så det er veldig greit, ellers hadde det blitt svin dyrt.. og det er nok ikke farlig...

Skrevet

Er nok ikke farlig så lenge du ikke bor oppi flaska med løsemidler og oljebasert maling. Passer på å lufte rommene som blir pusset opp godt. Er du litt bekymret når du holder på så bruk en slik maske!

Malingen er særlig farlig når den tørker da, så unngå å være i rommet når den tørker. eventuelt bruk en maske.

God lufting er jo viktig selv om man er gravid eller ikke, so om sambo er innestengt på badet så pass på at vinduet er åpent så han ikke tar skade av det..

Skrevet

Tusen takk for svar!! Ble litt roligere nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...