Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Du vet veldig mye om mat o.l Når kan barna begynne å spise tofu f.eks? Eller hjemmelagde kjøttkaker? Min er 11 mnd og jeg lurer litt på hvordan middager vi spiser som hun også kan spise.
Blomman Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 hmmm tofu??? skulle vel vite hva det er men sorry (bor på bygda hehe...) Man skal jo være forsiktig med salt før ett år, men litt sunn fornuft tilsier jo at litt er ikke veldig farlig da. Går nok helt sikkert å gi hjemmelagde kjøttkaker nå i den konsistensen hun liker. Har faktisk gitt min på 11 mnd smaker av det meste (ja han spiser jo som sagt ikke..... men jeg har latt han få smake litt)Så jeg tror du trygt kan gi av dete dere spiser - kan jo bare bruke litt mindre salt enn aman pleier og heller salte sin egen mat på tallerken.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 http://www.dyrebeskyttelsen.no/artikler/df1998-4n.shtml Legger ved en link om tofu, hvis du er interessert. Vi bruker veldig lite salt i vår egen mat, så det blir ikke noe problem.
Blomman Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 åja -har jeg hørt om det ja! skulle vel tro du kan gi det så lenge hun er ikke er disponert for soyaallergi....Endel allergikere reagerer også på soya- mulig du finner noe om det på allergiviten.no
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Ok, skal sjekke ut litt slikt da. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå