Gå til innhold

hihi,, 20åringer... ;-b


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Jeg er 84-mod og han er 82-mod. Dette barnet er svært etterlengtet, da vi har slitt i nesten 3 år... Syns ikke det gjør noe å være ung mor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er 82 modell, og blir 24 år i morra :) Har ei datter som ble født i januar 2006, og venter nr. 2 i juli 2007. Jeg går også på sykepleierskolen, så her blir det pappaen som skal ha permisjon. Ellers så er samboeren min 27 år, og vi har vært sammen i 4,5år. Vi ønsket oss to tette, og det fikk vi. Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å føle seg ung igjen!

Er 80-modell (altså 26 år) og venter min første. Rekker å bli 27 innen gullet kommer ut. Synes eg. det er kjempefin tid å få barn på.

Viktigste for meg var uansett at vi har kjøpt leil. og jeg har fått fast jobb. Er litt små-nervøs av meg, så det er godt å vite at leil. er der og pengene kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 82-modell!! Venter mitt andre barn i slutten av juli!! Var 21 år da jeg fikk min sønn!! Venter nr.2 med samme mann!:)

Jeg storkoser meg som ung mamma, kunne ikke hatt det bedre etter jeg var så heldig å bli mamma!!:) Nå ser vi frem til å få nr.2, blir rundt 3 år mellom barna!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

msme *med lillegull i magen* har slitt i to år jeg også... vet hvordan det er.... vet du hvorfor det gikk denne gangen?? jeg hadde min aller første runde med pergotime... gikk på første forsøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere unge jenter!

Jeg synes det er flott at så mange unge velger å få barn. Dere virker modne og fornuftige synes jeg da :)

 

Selv er jeg 28 år og håper å få en liten en når jeg har blitt 29. Jeg er gift, har syv års utdanning bak meg, fin karriere og en mann som er en del eldre. Blant våre venner har de fleste ikke barn, selv om de er godt over 30 år. Jeg har ønsket meg barn en stund og håper virkelig det går bra denne gangen. Jeg ønsker meg mange barn og da bør jeg komme i gang nå. Men jeg slenger meg på i 20-års klubben sammen med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare henge meg på her jeg også. For er ganske stolt over at jeg venter nr 3 og er 25 år. Er fremdeles 25 år da lille fimle kommer. Syntes det er helt fantastisk å være ung mor, for meg hadde det vært uaktuelt å ventet til jeg var 30 med å få unger. Men for all del det er jo opp til en hver enkelt. Jeg selv er i ihvertfall ganske fornøyd. Og det er samme far til alle 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

84 modell:))

Fikk min første da jeg akkurat fylte 18. Alene mamma til han var 4 år. Nå venter jeg spire nr 2:) (men ikke alene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...