Gå til innhold

hihi,, 20åringer... ;-b


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

følte meg plutselig som en liten drittunge når jeg tittet innom 30-åra tråden... men jeg regner jo med at det ikke var ment sånn..

 

Vil bare si jeg setter pris på dere alle sammen jeg, unge gamle, tykke, brede, tynne, smale, hissige og tålmodige..:)

 

Men så kunne det vært en interessant ting å sjekke ut her da..

 

hvem her er i tyveårene?

 

Selv er jeg 22, og syns 23 når det kommer til stykke er et glimrende tidspunkt å få barn på..

Har mange venner i 30åra da, så er mange venner med barn å "henge med"

 

Hvordan er det med dere? Flere 84modeller her? Eller andre i tyveårene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 83 modell, har en datter på 2 1/2. så jeg var 21 første gang, synes det er helt topp å være ung mamma. Gleder meg til å bli mamma på nytt i juli!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, dere har jo fler barn nesten alle jo! Da føler jeg meg plutselig oldis! haha. Men det må jo bety at det har gitt mersmak da, det er en flott ting!!

 

Blir fint å være ung mamma, tror jeg, samtidig som er jeg glad jeg ikke er yngre (kjenner meg selv som jeg var da jeg var 16). Åå, jeg gleder meg til neste jul jeg! med barn! nå blir det moro med julenisse fremover!! :)

 

Dere som har barn fra før, er det med samme barnefar dere skal ha nr to?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samma barnefar til begge to her... har vært sammen i 9 år og vi skal gifte oss mai 08.

 

Jeg gleder meg masse til jul nå, skal li så gøy nå som gutten min skjønner litt mer enn i fjor... til neste år blir det jo supert, da er eldstemann 2 år og 10 mnd og lill spire er litt over 4 mnd. det blir gøy ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, vært sammen siden du var fjorten dere da? :) Koselig.

Vi har vært sammen i syv år, gift i halvannet nå. folk pleier ofte se litt rart på meg når jeg sier det. "hæ? blei dere sammen SÅ unge??" lissom. Men når man har funnet den rette, så har man funnet den rette, eller hva? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke vondt ment med 30-års tråden. Måtte bare sjekke om jeg var eldst :) Det var jeg ikke, så da vet jeg det...Ellers er det mange koselige folk her i forskjellige aldersgrupper, men i samme situasjon. Og det er jo tross alt det som er viktigst!

 

Lykke til fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 og venter barn nummer 3 med den samme gamle mannen min som jeg er så glad i:)

Var 19 da første kom, 23 år med nummer 2 og fylt 25 når siste mann kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp

 

var 21 med førstemann, er nå 23 blir 24 før fødsel..med neste lille spire:) synes d er helt topp, kompbinerer sykepleier utdanniiga og mamma rollen og trives med det, selv om d kan være slit:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg var 13 og han 14når vi ble sammen. Har vært gravid 2 ganger før jeg fikk min sønn, da jeg var 15 så bestemte vi oss for abort var vårt rette valg, når jeg var 17 så hadde jeg sa og når jeg var 20 så satt spiren etter 30 pp. Nå brukte vi 21 pp før vi ble gravide igjen, så gleden sto i taket når vi endelig er på vei igjen... er helt syk etter å fortelle familien det, skal gjøre det på lillejulaften til min familie og julaften til hans familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år, og min kjære er 25, vi venter vårt første barn.

Som er veeeeeeeldig etterlengta, og vi gleder oss som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er selv 25 til sommeren når bøllefrø blir født...var akkurat fylt 19 med førstemann... passer fint å gå hjemme i permisjon det første året han skal på skolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 18 da første gullet vårt ble født, og nå får han en lille bror/søster til 6 års dagen sin :) Helt glimrende å være hjemme hele første året hans på skolen... Meget bra timing, hvis eg får si det selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig 85 mod her jah.. han er 84.. hehe

kom litt brått på men like greit å starte tidlig, min mor var selv 21 da hun fikk meg og jeg syns det er helt fantasisk å ha en så ung mor.. (43)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...