Gå til innhold

Hvor mange barn har dere lyst på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja, jeg har alltid sagt at en holder, men søstra t sambo har nettopp fått sin 5, og de har ett så nydelig familieliv, alle søsken tar vare på hverandre o.s.v. Har vel bare blitt forelsket i deres liv, hmmmm..... *Ler*

Jeg vil ha 2 eller 3... Men innser etter en god stund med prøving at jeg kansje skal være fornøyd med å få til å få det første barnet i første omgang ;) Jeg ønsker meg veldig barn av begge kjønn, så hvis jeg fåe to av samme kjønn først vil jeg prøve på nr 3 også tror jeg ;)

Sånn praktisk sett tror jeg det et veldig greit å ikke få fler enn 3 barn (ifht bil, ferier m.m) - men det virker kjempekos med stor familie. Smabo er i en søskenflokk på 4 - og det er alltid så mye liv og røre hjemme hos dem. Veldig koselig.

Annonse

Vil først bare sei at vi har prøvd i overkant av 2 år å bi gravid, og ønsket om antall barn har forandret seg litt iløpe av de årene.

Før vi begynte prøvinga ville jeg ha 2.

Etter ett år med prøving så ville jeg ha 3.

Nå vil jeg ha 4!!!! hehe... og gjærne tvillinger..

Gubben er med på alt. Grei sånnsett.hihi

Men bare jeg får 1 så skal jeg være fornøyd. Er jo tross alt bedre enn ingen da..

jeg tror jeg vil ha tre, men skal uttale meg igjen etter at jeg først har fått én (skummelt å føde??!) og også etter at jeg har fått to (hvis vi får noen da..). samboer'n vil ha bare to. og begynner vi ikke snart, så rekker vi vel ikke få så himla mange heller.. ;)

Tror det er fantastisk å gå gravid hver eneste gang jeg (men så lever jeg i min fantastiske drømmeverden, hvor jeg er gravid hver mnd og sola skinner hele året) må være en sinnsyk opplevelse å ha noe voksende inni kroppen...!!!

Annonse

Oj, så mange som ønsker 4 barn eller fler? Det hadde jeg egentlig ikke trodd.

Vi har egentlig ikke diskutert hvor mange barn vi kan tenke oss, så det vet jeg egentlig ikke. Tror vi har lært oss at man kan ønske mye her i livet, men foreløbig er vi jo ennå i minus så....

Hmm, tror jeg klarer meg fint med 2 jeg.. Muuuligens kan jeg overtales til en attpåklatt før vi stenger for produksjon.

2 er helt fint da, god plass i baksetet, en hver å passe på, (selv om mannen jobber i barnehage og klarer 20 smårollinger uten problemer), kjernefamilierabatt på Tusenfryd, badeland, reiser, hotell osv.

Men så er det jo da hvis man plutselig får ivf-tvillinger, så tror jeg det vil være litt trist å gå gravid bare èn gang... Da kommer kanskje ønsket om en til...

Ja, jeg var jo utrolig bestemt jeg da!

Foreløbig har jeg katt....

Så mange som vil ha mange barn da! Jeg har ett barn så langt, vil gjerne ha 4 eller 5!! Men mannen min synes 3 bør holde.

Akkurat nå har jeg en følelse av at datteren min kommer til å forbli enebarn... :-( Men nei da, vi får nok til søsken etterhvert!

Jeg har alltid ønsket meg 2. Har en fra før og synes allerede jeg savner den første tida og fødselsopplevelsen. Kan nok hende det forandrer seg etterhvert sånn at jeg har lyst på en til. Time will show. Men tror ikke min kjære har så lyst på fler enn 2... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...