2 barnsmor 81 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 så utrolig skuffa etter legebesøket i dag. Har ikke vært på kortroll på 11 uker, så jeg gleda meg nok litt til å høre hjertelyden for første gang, og høre svarene på blodprøvene jeg tok for 11 uker siden, og spørre masse spørsmål...... Legen var superforsinka, kom inn 40 min for sent, og hun ruscha avgårde for å komme ajour. Var der inne i 12 min. Følte ikke hun gjorde noe nøyaktig. Glemte å skrive ned reslutatene på gravid-skjemaet mitt. Bare skrev alt når jeg sa fra om det, hun kan jo umulig huske hva målene på magen var, hva hjertelyden var på, og blodtrykket. Hun satte krysset på symfysemålet midt på streken....tviler på at det var riktig....nå skal jeg ikke tilbake før om 7 uker...har bare lyst å grine....man skal liksom føle seg beroliget og betrygget etter en kontroll......!
Xenaen Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Huff, stakkar! Det er ikke noe morsomt å bli skynda ut igjen. nei! Ta kontakt med jordmor heller, kanskje det blir bedre da! Man kan jo velge om man vil ha kontrollene hos jordmor eller hos lege! Lykke til!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Enig med Xenaen. Ta kontakt med Jordmor og si at du ønsker fremtidige kontroller der, og at du bare vil ta de ytterst nødvendige hos legen. - Jordmor har tid og lys til å bruke energi på deg! Lykke til.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 uff kjedelig når den er sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå