Gjest Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Noen her som vet om det er skadelog å bleke tennene når man ammer? Har kjøpt det hos tannlegen, og han vet at jeg ammer, så han burde vel sagt fra hvis det var farlig.
Fødemaskinen Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Dytter denne opp da jeg lurer litt selv. Kjøpte en pakke da jeg gikk gravid som kostet 500 kr. Da jeg kom hjem og leste bruksanvisngen sto det at det ikke skulle brukes av gravide og ammende. Tenkte som så at det kunne være fordi man har litt mer følsomt tannkjøtt som gravid/ammende. Eller fordi de folka som produserer tannblekingen ikke har orket å sjekke om det kunne være farlig for barnet. Så har de sikret seg å ikke bli saksøkt. Så pakken ligger der, ubrukt.
Retro-mamma Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Jeg blekte ikke tennene nei. Husker ikke hva tannlegen sa. Hun sa i hvert fall nei til bleking av tenner hos tannlegen. Hadde veldig lyst til å bleke tennene før sommerferien, men samboer nektet meg det da jeg kom i skade for å fortelle at tannlegen sa nei. Har sikkert noe med noen kjemikalier, tror du ikke? Hm...
Winterlady Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Har lest at det frarådes på det sterkeste av leger og tannleger under graviditet, da det er sterke kjemikalier en ikke vet virkningen av på fosteret- som mor ved tannbleking fvil få i seg en del av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå