Gå til innhold

til dere som svarte at dere var i 30 åra :)


sweetbabyboy 2006 + 1 til?

Anbefalte innlegg

Godt å se at vi er så mange "modne" kvinner her :) Vi grand old ladies får holde litt sammen og støtte hverandre i denne saktegående tiden. Synes det til tider kan være en del krangling her som jeg ikke gidder å ta del i. Velger istedet "å fylle livmoren med kjærlighet" som èn her inne så vakkert beskrev det :) Vil ønske alle sammen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) jeg blir 31 år på julaften jeg,og venter mitt 2 barn i juli 2007!kjekt å se at det ikke bare er 20 åringer her:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Helt enig med deg, jeg holder meg også unna krangling. Vil nyte denne tida, og foreløpig går det fint, siden jeg ikke er noe spesielt dårlig. Bare trøtt. Termin 9.aug. Når har du?

Fyller forøvrig magen med clementiner, og livmora med gode tanker.

Av nicket ditt ser det ut til at du får to barn tett-i-tett! Dette er min første, og jeg gleeeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 35, men føler meg overhodet ikke som en grand old lady! Bare så det er sagt. Dette blir vår førstefødte og vi gleder oss stort over underet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du dumt å bruke krefter på krangel. Men for noen er det kanskje godt å få ut litt hormonell damp ha ha.

Jeg er 37 og venter mitt 3 barn( uke 11), så jeg er vel godt moden kan man si. Er sykemeldt for tiden pga kvalme, og er vel i den værste perioden med det sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 32 og venter min første når jeg er 33 :-) Er 4+4 i dag. Synes kanskje det er litt mye negativt her inne, spesielt når det gjelder aborter. Skal vi ikke være glade......det går jo som regel bra :-) Positive tanker er vel også å fylle livmoren med kjærlighet...!?!? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, liten_passasjer!

 

Jeg fyller også magen med clementiner om dagen - er jo sååå godt :) Ja, stemmer at det blir tett mellom mine to barn. Tenkte jeg like gjerne kunne kjøre på :) Hadde nok ikke trodd at det kom til å skje så raskt siden jeg fremdeles ammer mye, men er bare happy for at det gikk så fort. Har drevet med nattavvenning denne helgen, slik at det kanskje er håp om å sove hele natten fremover. Kan jo trenge all søvn man kan få. Det har gått bra heldigvis :) Lykke til med nr. èn da!!! Det erstas kan jeg love deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lite nurk i magen!

 

Tror det er i de mest ekstreme krangleinnleggene at jeg merker en viss aldersforskjell her inne. Har rett og slett ikke ork til å krangle med fremmede mennesker om hva de mått mene om ditt og datt. Skjønner ikke poenget liksom. Men stort sett virker det som en gjeng hyggelige jenter som alle har stooore forventninger til det som skal skje. Ikke rart det blir en hormonell bombe her inne innimellom - så mange GRAVIDE KVINNER på ett sted :) Lykke til med nr. 3 - da har du erfaring ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sweetbabyboy!

 

 

Enig med deg. Det er til og med en krangle side her, da måtte jeg smile litt. Også enig i at de aller fleste virker utrolig hyggelige her.

ja morro med en nr 3, det kommer nok til å bli full rulle. har 2 gutter fra før på 4 og 5 år så det er jo litt trøkk her fra før ( ha ha) men en føler seg vel alderig helt utlært så jeg er velig spent denne gangen også

Ønsker deg også lykke til videre

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he. Ja, så kranglesiden. Skjønner ikke poenget med den siden. Det må være annet å bruke tiden sin på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også på å få to kjapt, siden jeg går rundt og tror at jeg vil ha tre barn, og derfor bare må kjøre på. Men siden jeg er i min aller første 7. svangerskapsuke, skal jeg kanskje ikke fantasere om flere barn. Må først få denne knerten til å vokse seg stor.

Hyggelig å se at vi er en god del over 30 her, har til tider følt meg litt gammel, ja.

ha en fin luciadag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...