Gå til innhold

flere med ikm på juleaften her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

to streker på testen er det eneste jeg ønsker meg til jul! :) noen jeg kan dele spenninga med her kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM på julaften ;)

Nå er eggløsningen over og vi bare venter på resultatet av denne mnd prøving. En positiv test hadde vært verdens beste julegave!!!!!

Krysser fingerne for positive tester til oss i julegave ;)

Skrevet

tenkte denne førjulstida skulle gå så fort, er jo alltid masse stress før jul! men nå er dagene plutselig blitt så veldig lange og juleaften et helt år unna! har allerede begynt å kjenne etter tegn og er nok innbilt svanger allerede.. :) når kan man for alvor begynne å merke noe?

Skrevet

Jeg skal også teste på julaften, hadde EL utflod på Sønda.Så ble litt kos da, men er redd alt ble spolert da jeg ikke klarte på Mandan pga lignende mens smerte :( men krysser fingrene forde.Dagene snegler seg avgårde.

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Ja, tiden frem til IKM går alltid så utrolig sakte!!!! Jeg ble gravid i sommer og da merket jeg symptomene fra ca 1 uke etter EL. Fikk ømme bryster - det var det tydligste tegnet så tidlig.

Jeg har jo prøvd noen pp nå, og jeg syntes alltid at jeg finner symptomer, men hver pp dukker tanta opp til forventet tid ;(

Denne mnd vil jeg være gravid!!!!!! Har prøvd alle kjerringråd som finnes tror jeg - og selvfølgelig hatt masser av sex (som tross alt kanskje er det viktigste ;) He, he....

Skrevet

Det du kjente på mandag var sikkert EL det ?!? Jeg pleier å få sånne litt lette menssmerter og føle med øm den dagen jeg har EL. Det burde holde bra med sex på dagen før EL - det gir bra sjanser når svømmerne er på plass og venter når egget kommer dalende ned i sjul (he, he... litt i julestemning i dag) ;)

Skrevet

noen kjerringråd og dele med oss kanskje? Har prøvd meg på hostesaft denne måneden jeg;) å masse sex selvfølgelig.. men syns det er livv vanskelig med dette EL-slimet jeg.. var liksom flere dager hvor jeg hadde el-slim, hvem skal jeg da satse på? Har "safe"`a denne måneden, med sex alle dagene:)

Skrevet

ja jeg håper jo det er El da..men jeg pleier ikke å ha noen symptomer på El da, derfor synes jeg det var litt rart..men men som sagt...fingrene er kryssa :D

Håper det blir en julespire på oss hele gjengen ;)

Skrevet

Jeg bestemte meg for at det denne mnd skal bli full klaff. Føler at vi har jobbet ganske hardt. Her er en liste over hva vi har gjort:

* hatt sex hver dag fra dag 10 og til dag 19) Hadde sannsynligvis EL på dag 18.

* ligget med rompa høyt etter sex (og ikke gått på do før minst noen timer har gått)

* slimløsende hostesaft fra dag 14 til 19

* salviete fra forrige mens og frem til positiv EL test

* testet med EL tester (og EL testen ble faktisk positiv 2 dager "før tida"!). Positiv test 8/12 ;) Hadde sannsyligvis EL nok EL 9/12!!! ;)))) - og ja, vi hadde masse sex alle dagene før og på EL dagen;)

* tempet (med babycomp) + fylt inn i fertilityfriend.com (He, he... en ting holder ikke)

* tatt det rolig på jobben og ikke jobbet mye overtid

* funnet på mye morro med sambo og venninner på fritiden for å ikke tenke så mye på babylaging (ja, det er jo lett....)

* tatt vitaminer, omega 3 og folat

Har rett og slett bestemt meg for at jeg på julaften skal jeg få en positiv test som jeg kan overraske sambo med på senga om morgenen på julaften.... Det hadde vært så PERFEKT!!!

Hos meg pleier jeg å ha en del EL slim samme dagen som EL testen er positiv, og da kommer EL dagen etter (ihht. temperaturkurvene mine).

Ble langt dette ;) Det viktigste tror jeg å ha nogenlunde kontroll på når man har EL og å passe på å ha sex i alle fall annenhver dag rundt EL tider ;) Da klaffer det for de aller fleste i løpet av noen mnd ;)

Så nå gjenstår det bare å vente på IKM ;)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Dette må jo være vår pp synes nå jeg!!!!!

Jeg er så gira.......hihihihihihihihihi!

Dette må være en super julegave ;o)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja, har vi riktig flaks sitter vi her med en bitte bitte liten spre i magen vår alle sammen ;)

Ser man på statistikken er det sannsynlig at minst en av oss har en spire på gang, men vi håper på at storken har vært ekstra gavmild med spirer siden det snart er jul ;)

Skrevet

IKM sånn ca julaften for meg og!

Lykke til alle sammen.

Håper på mange positive tester....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...