Gå til innhold

Sover 2 åringene deres på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om de gjør, når ? og hvor lenge?

Skrevet

Vår gutt på 2 år og 3 mnd har ikke sovet på dagen det siste året.

Skrevet

Min 2 åring sover ikke lenger på dagen.

Sluttet vel for 4 mnd siden.

Han nektet å sove i da han begynte i barnehagen,så da måtte vi slutte med det her hjemme også,for det ble bare tull med soverutinene hans,men det gikk seg til det.

Sover nå 12-13 timer om natta.

Skrevet

Vår er 2 år og 8 mnd. Han sover fortsatt 1-2 timer på dagen, i tidsrommet 14-16. Likner mammaen sin, he he.

Skrevet

Sønnen på 2 år og 4 mnd har sovet på dagen frem til nå (ca en time), men vi sliter med nattesøvnen og har planer om å bruke romjula til å avvenne ham med det, slik at det blir enklere for barnehagen. Håper vi klarer det..

Skrevet

Min gutt er 2 år og 3 mnd og sover fremdeles mellom 1 t og 15 minutter og 2 timer.

Skrevet

Legger seg til å sove mellom 11 og 11.30.

Skrevet

vår har ikke gjort det på en drøy måned nå.. han sover mye bedre og lenger om natten etter daghvilen var kuttet, og sovner med en gang om kvelden. han er 2 år og 4 måneder.

Skrevet

Gutten min er 2 år og sover ca 1 time på dagen. Noen dager mer, og noen dager sover han ikke i det hele tatt.

Skrevet

Gutten vår sover 1,5 timer på dagen.

Ca. fra 12.30 til 14.00.

Han er 2 år.

Hadde det vært opp til han, hadde han nok sovet mye lenger, vi må bestandig vekke han.

Skrevet

Jenta mi som snart blir to sover bare på dagen når hun er i barnehagen, en times tid. Har begynt å trappe dette ned, så det forsvinner nok etterhvert.

Hu største vi sluttet å sove på dagen da hun var rundt et år.

Skrevet

her sover tull alt fra 30min til 1,5t på dagen. Prøver og kutte litt ut for og se om ho spver lenger på morgenen.

Skrevet

glemte og skrive at vi legger henne til og sove når ho virker veldig trøtt. Et sted mellom 11:00-13:00

Skrevet

2 år og fire mnd, og sover 1-2 timer når hun er hos dagmamma. Sover ikke når hun er hjemme -og da sover hun bedre om natten + protesterer ikke om kvelden.

Skal prøve å overtale dagmamma til å slutte. Vet det er min fulle rett, men det er liksom pausen hennes.. (har fire dagbarn fra ett til 2 1/2, alle sover..) Kommer til å be om at hun i det minste kutter ned til 1 time.

Skrevet

Sluttet å sove nesten 22 mnd. gammel. Ble så sene kvelder, og dessuten vanskelig å legge på dagtid så avgjørelsen var enkel. Var litt ekstra trøtt sånn i 17 tiden da vi sluttet med sovingen, men det er jo altfor sent å hvile da :-)

Skrevet

Gutten vår på 2 sover 2 timer på dagen. Mellom 13 og 15.

Om han sovner senere enn 13 blir han uansett vekket klokken 15.

Skrevet

Min gutt vill eplutselig en dag ikke sove på dagen lenger. Så da kutta vi det ut, men han sovner jo forsatt litt i bilen da om vi kjører litt, men det er vel ganske vanlig uansett alder :) men han kan ikke få sove så lenge lenger om han sovner, for da legger han seg ikke på kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...