Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Har hørt av noen at jeg kan, men andre sier at det burde jeg ikke... Er det noe annet julemat jeg burde styre unna?føler gutten min har fått mer vondt i magen den siste tiden, særlig om kveldene. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har gjort det hver gang jeg har ammet gått bra det, men noen reagerer jo litt, må bare prøve tror jeg, Kankje ikke spise kjempemye.
Oktober2006_mamma Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har spist surkål flere ganger allerede, og det har ikke vært noen spesielle reaksjoner her (hun er 7 uker nå). Men alle reagerer jo ikke likt, så... Det kan jo kanskje være greit å prøve litt forsiktig først, siden han har fått mer vondt i magen i det siste(?)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Det gikk helt fint for oss i hvertfall! Prøvde med bare litt først og senere har jeg spist mye mer, ingen reaksjon på det.. Så prøv deg fram du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå