Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Velkommen så mye til 3. trimester!!! Tenkte vi kunne fortsette vår skravletråd her inne )
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei søta,, har du laget klar en tråd allerede du? *blunke* Ikke verst... Takker for velkomsten!! Kjekt å trå inn i siste fase.. Gleder meg til å se nurket mitt, så nå er jeg liksom VELDIG på riktig vei.. hehe Julefesten gikk veldig greit takk,,, jeg var så heldig at det ble rot med jobbehelgen til mannen, så det endte opp med at han ikke jobbet denne helgen, og var med meg på julefest lørdag og pepperkakebaking hos min søster på søndagen.. :0) Det var jeg STORfornøyd med!! Huff, ja, jeg skjønner godt at du med et dårlig bekken sliter etter en lang handletur, håper du ikke falt helt sammen i dag da.. Jeg merker det jo selv, etter noen timer på beina,, selvom jeg ikke har et vanskelig bekken... Du også får kynnere hvis du er endel aktiv? Det merker jeg også.. Jeg har fått 40% sykemld og legen skrev "økende bekkenløsning og kynnere på den". Jeg hadde gått 1km fra bussen for å komme til legen den dagen, så gangen min bar preg av det.. *ler* Så da såg det ut som bekkenløsning.. Men det er jo ikke helt å lyge heller, for jeg BLIR påvirket av å gå masse eller sitte masse i ro. Så helt "vanlig" er ikke bekkenet mitt lenger.. Det viktigste for meg var ikke hva som stod på sykemld min men at jeg FIKK en sykemld,, sånn at jeg kan få tilbake livet mitt i hverdagen.. Jeg hadde null energi, brukte alt på jobben, Og det er ikke rett syns jeg.. Hvordan går det med Isak og øyebetennelsen? Bra at du har en snill mann som kunne bli hjemme i dag, så du slapp å ha Isak alene.. Lykke til på kontroll på torsdag da,, lurt å skrive opp noen punkter før man drar ja.. Mitt mål for uken er å bli ferdig med julegavene.. Har bare 2 igjen egentlig,, så ferdig blir jeg nok! Ellers så burde jeg vel få ut litt julekort,, Har lagd de fleste av dem, trenger bare noen få til... Ha en fin uke... 28+0
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Måtte jo lage ny tråd, for det er hyggelig å ha fått deg over til 3.trimester ) Så deilig at mannen din slapp å jobbe, slik at han kunne være med på både julefest og pepperkakebaking. Det minner meg om at jeg har en pepperkakedeig fra IKEA stående i kjøleskapet, så må vel prøve å få bakt den før jul hehe... Mannen min sto opp tidlig med Isak i dag, så jeg sov til ca halv ni - det var deilig. Vi sliter litt med å få Isak til å sove i sengen sin på dagtid, for han sover i vogna i barnehagen. Han lå i 1 1/2 time og sang og pludret for seg selv i dag før han til slutt protesterte høylydt og jeg måtte plukke han opp. Mannen min var på shoppingtur da, men kom hjem ikke lenge etterpå og tok med Isak på en to timers trilletur (og Isak sov hele veien). Øyebetennelsen plager visst ikke Isak noe særlig, og han har ikke hatt puss i øyet i hele dag, men vi drypper med dråper og så salve på kvelden. I morgen skal han tilbake i barnehagen og gå i sitt aller første lucia-tog, så jeg har handlet inn hvit stilongs og glitterbånd. Skal dra i barnehagen i 15.15-tiden i morgen og liste meg inn på avdelingen hans for så å vente klar med kamera på at toget kommer dit... Vi (foreldrene) har fått beskjed om at det er best å gjøre det slik, for da er barna et annet sted i barnehagen og skifter, så de seg ikke mamma og pappa først. Ha kommer nok til å se ut som en liten luciajente, for han har blondt krøllete hår i bakhodet ) Mitt mål er også å bli ferdig med julegavene, men det spørs om jeg blir ferdig... Har en lillesøster på 15 år som er veeeeldig treig med ønskelisten sin i år. Hvis jeg ikke får en ønskeliste før lørdag blir det rett og slett gavekort på henne i år, tenker jeg. Alle julekortene er nå sendt, så det er deilig å være ferdig med dem. Nå skal jeg se på Greys Anatomy, så du får ha en flott uke, du også!!! klem,
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 Æsj... trodde Greys Anatomy begynte nå, men så begynner det ikke før om en time... jaja, da tar jeg det heller opp på video og ser det i morgen, for er ganske sliten i kveld )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå