Gå til innhold

ååå, blir GAAAL snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i hodet at eg holder ikke ut lengre..har hatt det sånn hele tiden, er i 18 uke nå..ikkw hqtt en eneste dag uten hodepine-og det tar så på kreftene..

vært mange dager borte fra jobb, kun lagt i sengen..

en dag på jobb, så ligger jeg til neste arb.dag..

De på jobb tror alt er bra, lite medfølelse uensett, så gidder ikke syte..

Men nå kjenner jeg at det er nok-orker ikke mer..

Har den siste mnd fått så hjertebank og kynnere og..flere med dette?

Må bare beklage sytingen.. :-((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke sykemelede deg da? Jeg er også plaget med sinnsykt hodepine , gidder ikke gå å knaske paracett liksom:-).. du må ta vare ¨på deg selv og kroppen din... Jeg får ikke mye forståelse på jobb og er MYE sykemeldt. Sover jo ikke på natta.. jeg blir sykemeldt nå 50% i første omgang. Skjønner godt hvordan du har det, prat med legen din eller jordmor og finn ut hva som er best for deg;-)

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg plages også av mye hodepine. Både før og etter jeg ble gravid, men ekstra ille har det vært i det siste. Jeg snakka med jordmora om det, hun mente jeg måtte prøve akkupunktur. Skal likevel prøve det pga bekkenplager, så det kan vel ikke skade å prøve det?

Eneste dumme med det var at man måtte dit veldig ofte til og begynne med, 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Det er lov å syte når man sliter. Håper så mange som mulig snart kan forstå det...

Jeg sliter også mye med hodepine. Har egentlig ikke tenkt på det før, men jeg gikk til kiropraktor for bekkelåsning, og når er plutselig hodepinen borte i samme slengen.. - Kanskje en tilfeldighet, men jeg tviler på det.

Hodepinen min satt i nakke og panne regionen, og det skyldtes rett og slett at muskelene i nakken strammet seg på jobb og når jeg stresset. Dette har han løsnet opp med enkle grep og jeg er nesten 100 % fri.

Ellers har det også hjulpet å legge seg i badekaret og massere litt lavendelolje i panna og tinningen. Det er beroligende og avslappende.

Skrevet

Skjønner godt du blir gal av hodepine, jeg har også vært mye plaget av det. Er fulltidsstudent og har 50%jobb vedsiden av, men har måttet sykmelde meg fra jobb fordi jeg ikke greier begge deler. Hvis jeg er både på skolen og på jobb en dag, har jeg hodepine hele natta, og blir liggende dagen etter. Men det gikk over når jeg fikk sykmelding, og fikk slappe av mere.

Få deg sykmelding med god samvittighet du. Det er INGEN som takker deg den dagen du er utbrent, og helt utslitt. Og det kan faktisk ga på psyken løs. Ta vare på deg selv og babyen, det er førsteprioritet nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...